loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
60.18 Książki Wolters Kluwer
-13%

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Oprawa: Miękka
60,18 zł
69,00 zł
Cena regularna: 69,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 44,81 zł (+34%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, ale także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne. W publikacji tej omówiono m.in. uregulowania dotyczące: bezpieczeństwa produktów i odpowiedzialności za ich wadliwość, potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami za pomocą znaków jakości, bezpieczeństwa opakowań produktów dla konsumentów i środowiska naturalnego, możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków towarowych, wzorów użytkowych i praw autorskich), zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom, stosunków między użytkownikami kanałów dystrybucji, ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami produktów, warunków oferowania wybranych rodzajów produktów, komunikacji marketingowej, ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do procesu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników. Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane przez organy wprowadzające te uregulowania, oraz formy reakcji konsumentów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka przeznaczona jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów typu MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu.

Szczegóły

Tytuł
Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
332
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326493768
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788326493768

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
60,18 zł
69,00 zł
Cena regularna: 69,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 44,81 zł (+34%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
60,18 zł
69,00 zł
Przejdź do koszyka
60,18 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań czytam@czytam.pl
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO