Biznes muzyczny Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii

Książka
  • Wydawnictwo: Placet
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 46,00 PLN
Nasza cena: 36,49 PLN
Oszczędzasz 20%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Biznes muzyczny - Gałuszka Patryk

Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także niejednokrotnie w trakcie zakupów w sklepie lub podczas przejażdżki hotelową windą. Za tymi pozornie oczywistymi momentami obcowania z muzyką kryje się potężny, skomplikowany system przepływu środków pieniężnych od osób i instytucji korzystających z muzyki do wytwórni oraz artystów ją tworzących i wykonujących.

Czy poznanie i analiza tego jak funkcjonuje ten system nie jest fascynującym wyzwaniem?

Postęp technologiczny ? wynalezienie metod kompresji dźwięku (plik mp3) oraz upowszechnienie się Internetu ? całkowicie zmieniają dotychczasowe sposoby dystrybucji i konsumpcji muzyki, stopniowym zmianom powinien podlegać również system praw autorskich. Taki obrót spraw nie jest jednak na rękę dużym wytwórniom muzycznym. Wmawiają one opinii publicznej, że tzw. ?piractwo internetowe? godzi w interesy artystów. W dyskusjach tych niejednokrotnie dominują emocje, a zdecydowanie brakuje podejścia merytorycznego.


Szczegóły: Biznes muzyczny - Gałuszka Patryk

Tytuł: Biznes muzyczny
Podtytuł: Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii
Autor: Gałuszka Patryk
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881463
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 304
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg


Recenzje: Biznes muzyczny - Gałuszka Patryk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Biznes muzyczny
Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii

  • Wydawnictwo: Placet
  • Oprawa: Miękka

Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także niejednokrotnie w trakcie zakupów w sklepie lub podczas przejażdżki hotelową windą. Za tymi pozornie oczywistymi momentami obcowania z muzyką kryje się potężny, skomplikowany system przepływu środków pieniężnych od osób i instytucji korzystających z muzyki do wytwórni oraz artystów ją tworzących i wykonujących. Czy poznanie i analiza tego jak funkcjonuje ten system nie jest fascynującym wyzwaniem? Postęp technologiczny ? wynalezienie metod kompresji dźwięku (plik mp3) oraz upowszechnienie się Internetu ? całkowicie zmieniają dotychczasowe sposoby dystrybucji i konsumpcji muzyki, stopniowym zmianom powinien podlegać również system praw autorskich. Taki obrót spraw nie jest jednak na rękę dużym wytwórniom muzycznym. Wmawiają one opinii publicznej, że tzw. ?piractwo internetowe? godzi w interesy artystów. W dyskusjach tych niejednokrotnie dominują emocje, a zdecydowanie brakuje podejścia merytorycznego.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 46,00 PLN
Nasza cena 36,49 PLN
Oszczędzasz 20%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×