loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
60.74 Książki Wydawnictwo Naukowe PWN
-5%

Zarządzanie wartością klienta

Oprawa: Miękka
60,74 zł
64,00 zł
Cena regularna: 64,00 zł (-5%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 60,74 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość zaktualizowana netto przyszłych zysków z każdego klienta. Autor publikacji, czołowy innowator w dziedzinie marketingu, V. Kumar przedstawia, jak zbudować dalekosiężne strategie marketingowe oparte na CLV i zastosować je do jednoczesnego zarządzania zarówno relacjami, jak i zyskownością klientów.
Książka jest napisana przejrzystym językiem, zawiera przykłady z praktyki biznesowej. To obowiązkowa lektura dla tych menedżerów, którzy chcą poprawić wyniki finansowe przedsiębiorstw przez wzrost zyskowności klientów.

Jeżeli jako drogę do zyskowności wybierze się marketing relacji, to kluczową sprawą staje się zarządzanie klientami. Wdrażając programy lojalnościowe firmy tradycyjnie przywiązywały zbyt wielką wagę do maksymalizacji lojalności klientów. W tej książce przedstawiono diametralnie inne podejście do zarządzania klientami i wskazano, że stabilny i trwały wzrost firmy buduje się na zyskowności klientów, a nie tylko na ich liczbie czy lojalności. Pokazano również, że lojalni klienci nie zawsze przynoszą zyski, a nie wszyscy klienci przynoszący zyski są lojalni. Dlatego kiedy firmy opracowują strategię zarządzania klientami, muszą podejść do tego w sposób łączący lojalność z zyskownością. [...] CLV okazuje się najlepszy w tym zakresie, ponieważ opiera się na danych prognozowanych i uwzględnia przyszłe zachowania klienta w bieżących działaniach marketingowych.
(z Przedmowy)

Szczegóły

Tytuł
Zarządzanie wartością klienta
Wydanie
1
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
232
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301161255
Tłumacze
Płonka Michał
Tytuł oryginału
Managing customers for profit: strategies to increase profits and build loyalty.
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
978830116125501
Data premiery
2010-01-30

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
60,74 zł
64,00 zł
Cena regularna: 64,00 zł (-5%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 60,74 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie wartością klienta - Kumar V.
Zarządzanie wartością klienta
Kumar V.
60,74 zł
64,00 zł
Przejdź do koszyka
60,74 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO