38.21
Książki
PWE
-17%
Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
38,21 zł
Cena regularna: 45,90 zł
(-17%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 38,21 zł
(0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ukazuje znaczenie religii, wartości oraz symboli w działalności przedsiębiorstw. Książka zawiera liczne przykłady z praktyki różnych przedsiębiorstw międzynarodowych.
Szczegóły
Tytuł
Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
2
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
204
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788320818826
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320818826
Dodałeś produkt do koszyka
Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
38,21 zł
Recenzje