Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług Liceum o profilu usługowo - gospodarczym

Książka
  • Wydawnictwo: WSiP
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 30,20 PLN
Nasza cena: 26,10 PLN
Oszczędzasz 13%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług - Chwałek Jacek

Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług, oraz według autorskiego konspektu.

Treści nauczania są zawarte w kilku częściach:
Komunikacja w obsłudze klienta
Cechy sprzedawcy
Potrzeby klienta
Obsługa klienta
Prawa klienta
i podzielonych na rozdziały.
Poszczególne rozdziały są skonstruowane według tego samego schematu:
moduł wprowadzający Czego nauczymy się z tego rozdziału,
moduł merytoryczny teoria oraz Przykłady i przypadki,
moduł podsumowujący Do zapamiętania,
moduł ćwiczeniowy Trochę praktyki.
Podręcznik zawiera również przykłady, ćwiczenia, zadania i pytania sprawdzające, słowniczki pojęć, słowniczki trudniejszych terminów, indeks.

Uczniowie powinni opanować wiedzę z zakresu następujących tematów:
prawidłowa obsługa klienta w różnych obszarach działalności usługowej,
techniki i formy obsługi klienta stosowane wpraktyce,
zasady kultury obsługi i etyki (cechy sprzedawcy, rozmowy sprzedażowe),
prawa klientów konsumentów (reklamacje klientów),
działalność organizacji konsumenckich,
benchmarking technika poprawy jakości usług,
analiza procesu świadczonych usług.


Szczegóły: Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług - Chwałek Jacek

Tytuł: Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług
Podtytuł: Liceum o profilu usługowo - gospodarczym
Autor: Chwałek Jacek
Wydawnictwo: WSiP
Kod paskowy: 9788302084171
ISBN: 8302084174
Kategoria: Podręczniki
Liceum » Klasa 1
Liceum » Klasa 2
Liceum » Klasa 3
Technikum » Klasa 1
Technikum » Klasa 2
Technikum » Klasa 3
Technikum » Klasa 4

MEN: 12/03
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 208
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg


Recenzje: Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług - Chwałek Jacek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług
Liceum o profilu usługowo - gospodarczym

  • Wydawnictwo: WSiP
  • Oprawa: Miękka

Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług, oraz według autorskiego konspektu. Treści nauczania są zawarte w kilku częściach: Komunikacja w obsłudze klienta Cechy sprzedawcy Potrzeby klienta Obsługa klienta Prawa klienta i podzielonych na rozdziały. Poszczególne rozdziały są skonstruowane według tego samego schematu: moduł wprowadzający Czego nauczymy się z tego rozdziału, moduł merytoryczny teoria oraz Przykłady i przypadki, moduł podsumowujący Do zapamiętania, moduł ćwiczeniowy Trochę praktyki. Podręcznik zawiera również przykłady, ćwiczenia, zadania i pytania sprawdzające, słowniczki pojęć, słowniczki trudniejszych terminów, indeks. Uczniowie powinni opanować wiedzę z zakresu następujących tematów: prawidłowa obsługa klienta w różnych obszarach działalności usługowej, techniki i formy obsługi klienta stosowane wpraktyce, zasady kultury obsługi i etyki (cechy sprzedawcy, rozmowy sprzedażowe), prawa klientów konsumentów (reklamacje klientów), działalność organizacji konsumenckich, benchmarking technika poprawy jakości usług, analiza procesu świadczonych usług.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 30,20 PLN
Nasza cena 26,10 PLN
Oszczędzasz 13%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług - Chwałek Jacek

Tytuł: Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług
Podtytuł: Liceum o profilu usługowo - gospodarczym
Autor: Chwałek Jacek
Wydawnictwo: WSiP
Kod paskowy: 9788302084171
ISBN: 8302084174
Kategoria: Podręczniki
Liceum » Klasa 1
Liceum » Klasa 2
Liceum » Klasa 3
Technikum » Klasa 1
Technikum » Klasa 2
Technikum » Klasa 3
Technikum » Klasa 4

MEN: 12/03
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 208
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg


Recenzje: Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług - Chwałek Jacek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×