loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
55.34 Książki Dr Lex
-2%

Leksykon komunikacji medialnej

Wydawnictwo: Dr Lex
Oprawa: Miękka
55,34 zł
56,70 zł
Cena regularna: 56,70 zł (-2%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 55,34 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

ZAPROSZENIE DO LEKTURY Prezentowana Państwu praca jest pierwszą tego typu pozycją na polskim rynku księgarskim; z tego względu należy odpowiedzieć sobie na kilka ważnych a może nawet podstawowych pytań. Mianowicie: Co zawiera Leksykon Objaśnia znaczenie 750 stosowanych współcześnie w medioznawstwie i komunikowaniu (prasa, radio, telewizja, film, Internet itp.) terminów i zwrotów, które często pojawiają się w środkach masowego przekazu, polityce, biznesie i nauce, uwzględniając inspirujący w tej dziedzinie wpływ NOWYCH MEDIÓW. Leksykon zawiera słownik polsko-angielski i angielsko-polski objaśnianych haseł.Dla kogo Leksykon Jest to niewątpliwie pomoc w pracy reporterów, dziennikarzy, radiowych spikerów i telewizyjnych prezenterów. Ogromna pomoc merytoryczna dla studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej i medialnej, psychologii, socjologii, kulturoznawstwa i politologii. Dla uczniów szkół pomaturalnych typu organizacja reklamy, medioznawstwo, i kierunków mających do czynienia z szeroko pojętą komunikacją medialną. Co zawiera Leksykon Jest niewątpliwie kompendium wiedzy, pozwalającej się zorientować o roli i miejscu mediów w życiu gospodarczym, politycznym i społecznym. Zawiera wiedzę o komunikacji społecznej między wielkimi wytworami naszej cywilizacji oraz kultury, takimi jak: religia, polityka, biznes, nauka, sztuka a także sama kultura. Jak korzystać z Leksykonu Tak samo jak ze słownika czy encyklopedii. Podane alfabetycznie hasła w rzeczywistości tworzą całość, opisującą sytuację mediów papierowych jak i elektronicznych w naszym życiu. Dodatkowo wszystkie pojęcia mają tłumaczenie na język angielski, co powinno sprawić większą przyjemność z lektury dla nie tylko znających ten język. Samo zaprezentowanie Państwu tej pozycji książkowej jest już dla mnie przyjemnością. Tym bardziej, że zawiera ona na końcu obszerny spis najbardziej aktualnych (w większości przypadków wydanych po 2000 roku) książek także w języku polskim. To niewątpliwy atut i mam nadzieję - do wykorzystania.

Szczegóły

Tytuł
Leksykon komunikacji medialnej
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
230
Format
14.8x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788361448013
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788361448013

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
55,34 zł
56,70 zł
Cena regularna: 56,70 zł (-2%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 55,34 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Leksykon komunikacji medialnej - Śmid Wacław
Leksykon komunikacji medialnej
Śmid Wacław
55,34 zł
56,70 zł
Przejdź do koszyka
55,34 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO