Dorośli reklamują dzieci kupują Kindermarketing i psychologia

,

Książka
  • Wydawnictwo: Scholar
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 28,35 PLN
Nasza cena: 22,67 PLN
Oszczędzasz 20%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Dorośli reklamują dzieci kupują - Jasielska Aleksandra, Maksymiuk Renata Anna

Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach ? propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną postawę najmłodszych.
Książka "Dorośli reklamują, dzieci kupują" opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież w sposób obiektywny, na podstawie rzetelnych badań.
Przedstawiono w niej:
- kształtowanie się zachowań konsumenckich (głównie wpływ rodziców, rówieśników, mediów);
- działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy, szeptany, peer-to-peer itp.);
- pozytywne i negatywne społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci i młodzieży;
- praktyczne wskazówki, jak reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne.

?Książka ta może służyć jako rodzaj poradnika dla rodziców, podpowiadającego, jak pomagać własnym dzieciom w odnalezieniu się w świecie konsumpcji?.
dr hab., prof. UW, Dominika Maison

?Dzięki książkom takim jak ta możliwy jest ? choć brzmi to dzisiaj jak oksymoron ? konsumeryzm rozumny. Jest to w istocie pierwszy w Polsce podręcznik wychowania do życia w społeczeństwie konsumpcyjnym?.
dr hab., prof. UMK, Tomasz Szlendak


Szczegóły: Dorośli reklamują dzieci kupują - Jasielska Aleksandra, Maksymiuk Renata Anna

Tytuł: Dorośli reklamują dzieci kupują
Podtytuł: Kindermarketing i psychologia
Autor: Jasielska Aleksandra, Maksymiuk Renata Anna
Wydawnictwo: Scholar
Seria: ZASTOSOWANIA PSYCHOLOGII
ISBN: 9788373834583
Liczba tomów: 1
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 182
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg


Recenzje: Dorośli reklamują dzieci kupują - Jasielska Aleksandra, Maksymiuk Renata Anna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Dorośli reklamują dzieci kupują
Kindermarketing i psychologia

,

  • Wydawnictwo: Scholar
  • Oprawa: Miękka

Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach ? propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną postawę najmłodszych. Książka "Dorośli reklamują, dzieci kupują" opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież w sposób obiektywny, na podstawie rzetelnych badań. Przedstawiono w niej: - kształtowanie się zachowań konsumenckich (głównie wpływ rodziców, rówieśników, mediów); - działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy, szeptany, peer-to-peer itp.); - pozytywne i negatywne społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci i młodzieży; - praktyczne wskazówki, jak reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne. ?Książka ta może służyć jako rodzaj poradnika dla rodziców, podpowiadającego, jak pomagać własnym dzieciom w odnalezieniu się w świecie konsumpcji?. dr hab., prof. UW, Dominika Maison ?Dzięki książkom takim jak ta możliwy jest ? choć brzmi to dzisiaj jak oksymoron ? konsumeryzm rozumny. Jest to w istocie pierwszy w Polsce podręcznik wychowania do życia w społeczeństwie konsumpcyjnym?. dr hab., prof. UMK, Tomasz Szlendak

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2010-07-05

Cena 28,35 PLN
Nasza cena 22,67 PLN
Oszczędzasz 20%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: Dorośli reklamują dzieci kupują - Jasielska Aleksandra, Maksymiuk Renata Anna

Tytuł: Dorośli reklamują dzieci kupują
Podtytuł: Kindermarketing i psychologia
Autor: Jasielska Aleksandra, Maksymiuk Renata Anna
Wydawnictwo: Scholar
Seria: ZASTOSOWANIA PSYCHOLOGII
ISBN: 9788373834583
Liczba tomów: 1
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 182
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg


Recenzje: Dorośli reklamują dzieci kupują - Jasielska Aleksandra, Maksymiuk Renata Anna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×