Marketing 3.0 Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek !
Książka
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 49,91 PLN
Nasza cena: 31,21 PLN
Oszczędzasz 37%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Marketing 3.0 - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0. Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami orędownikami marki. Książka idzie jednak dalej nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców. Marketing w ostatnich latach stracił nieco na rozpędzie. Ta zmuszająca do myślenia książka mówi nam, jak idee marketingowe mogą odzyskać wiarygodność i wpływy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. - Leonard L. Berry, honorowy profesor Katedry Marketingu w Texas A&M University, współautor Management Lessons from Mayo Clinic Philip Kotler znów przeciera szlaki w marketingu strategicznym, dostarczając aktualnego wglądu w czas transformacji. Marketing 3.0 pokazuje, jak koncentracja na ludzkim duchu przyciągnie do nas konsumentów. - Dennis Dunlap, dyrektor zarządzający, Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu Marketing 3.0 zawiera ważne koncepcje dla kierownictwa wyższego szczebla. Jasno wytycza ścieżkę do stworzenia humanocentrycznej firmy opierającej się na wartościach. Dziesięć innowacyjnych credo integruje marketing z wartościami i zapewnia osobowość i cel istnienia firmom, które owe zasady wyznają. - Stephen A. Greyser, profesor w stanie spoczynku Katedry Zarządzania w Harvard Business School Zbyt długo specjaliści od marketingu uważali, że celem ich działań jest satysfakcja konsumenta. Marketing 3.0 przekonuje, że kolejnym zadaniem dla firm jest działanie na rzecz dobra konsumenta i całego społeczeństwa. Konsumenci coraz więcej wymagają od samych siebie i tak też powinny zrobić mądre firmy. - Nirmalya Kumar, profesor Katedry Marketingu i dyrektor Centrum Aditya Birla India przy London Business School


Szczegóły: Marketing 3.0 - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Tytuł: Marketing 3.0
Podtytuł: Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek !
Autor: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788362195923
Tłumacz: Gasper Dorota
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 200
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.47 kg


Recenzje: Marketing 3.0 - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (2)

Książka

Marketing 3.0
Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek !

, ,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Oprawa: Twarda z obwolutą

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0. Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami orędownikami marki. Książka idzie jednak dalej nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców. Marketing w ostatnich latach stracił nieco na rozpędzie. Ta zmuszająca do myślenia książka mówi nam, jak idee marketingowe mogą odzyskać wiarygodność i wpływy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. - Leonard L. Berry, honorowy profesor Katedry Marketingu w Texas A&M University, współautor Management Lessons from Mayo Clinic Philip Kotler znów przeciera szlaki w marketingu strategicznym, dostarczając aktualnego wglądu w czas transformacji. Marketing 3.0 pokazuje, jak koncentracja na ludzkim duchu przyciągnie do nas konsumentów. - Dennis Dunlap, dyrektor zarządzający, Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu Marketing 3.0 zawiera ważne koncepcje dla kierownictwa wyższego szczebla. Jasno wytycza ścieżkę do stworzenia humanocentrycznej firmy opierającej się na wartościach. Dziesięć innowacyjnych credo integruje marketing z wartościami i zapewnia osobowość i cel istnienia firmom, które owe zasady wyznają. - Stephen A. Greyser, profesor w stanie spoczynku Katedry Zarządzania w Harvard Business School Zbyt długo specjaliści od marketingu uważali, że celem ich działań jest satysfakcja konsumenta. Marketing 3.0 przekonuje, że kolejnym zadaniem dla firm jest działanie na rzecz dobra konsumenta i całego społeczeństwa. Konsumenci coraz więcej wymagają od samych siebie i tak też powinny zrobić mądre firmy. - Nirmalya Kumar, profesor Katedry Marketingu i dyrektor Centrum Aditya Birla India przy London Business School

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2010-10-13

Cena 49,91 PLN
Nasza cena 31,21 PLN
Oszczędzasz 37%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Marketing 3.0 - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Tytuł: Marketing 3.0
Podtytuł: Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek !
Autor: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788362195923
Tłumacz: Gasper Dorota
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 200
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.47 kg


Recenzje: Marketing 3.0 - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (2)


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×