Public relations miast i regionów

Książka
  • Wydawnictwo: DIFIN
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 52,00 PLN
Nasza cena: 39,00 PLN
Oszczędzasz 25%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Public relations miast i regionów - redakcja naukowa Duda Aneta

Książka jest efektem realizacji projektu ?Zarządzanie informacją i komunikacją public relations w administracji samorządowej? współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Autorzy chcą przybliżyć czytelnikowi zagadnienia PR dyskutowane podczas realizacji projektu oraz wykorzystanie ich w praktyce. W pierwszej części zostały przedstawione koncepcje public relations oraz jego znaczenie dla instytucji samorządowych. Zaprezentowano również szeroki i całościowy model strategii PR, zasady media relations oraz komunikacji wewnętrznej z uwzględnieniem specyficznych dla samorządów terytorialnych uwarunkowań. Druga część publikacji to prezentacja wybranych, planowanych bądź realizowanych projektów. Znalazły się tu przedsięwzięcia, które w przekonaniu Autorów z powodzeniem mogą zmieniać na lepsze życie zaangażowanych w nie ludzi czy społeczności.


Szczegóły: Public relations miast i regionów - redakcja naukowa Duda Aneta

Tytuł: Public relations miast i regionów
Autor: redakcja naukowa Duda Aneta
Wydawnictwo: DIFIN
ISBN: 9788376413051
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 276
Oprawa: Miękka


Recenzje: Public relations miast i regionów - redakcja naukowa Duda Aneta

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Public relations miast i regionów

  • Wydawnictwo: DIFIN
  • Oprawa: Miękka

Książka jest efektem realizacji projektu ?Zarządzanie informacją i komunikacją public relations w administracji samorządowej? współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Autorzy chcą przybliżyć czytelnikowi zagadnienia PR dyskutowane podczas realizacji projektu oraz wykorzystanie ich w praktyce. W pierwszej części zostały przedstawione koncepcje public relations oraz jego znaczenie dla instytucji samorządowych. Zaprezentowano również szeroki i całościowy model strategii PR, zasady media relations oraz komunikacji wewnętrznej z uwzględnieniem specyficznych dla samorządów terytorialnych uwarunkowań. Druga część publikacji to prezentacja wybranych, planowanych bądź realizowanych projektów. Znalazły się tu przedsięwzięcia, które w przekonaniu Autorów z powodzeniem mogą zmieniać na lepsze życie zaangażowanych w nie ludzi czy społeczności.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2010-10-20

Cena 52,00 PLN
Nasza cena 39,00 PLN
Oszczędzasz 25%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Public relations miast i regionów - redakcja naukowa Duda Aneta

Tytuł: Public relations miast i regionów
Autor: redakcja naukowa Duda Aneta
Wydawnictwo: DIFIN
ISBN: 9788376413051
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 276
Oprawa: Miękka


Recenzje: Public relations miast i regionów - redakcja naukowa Duda Aneta

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×