Strategia konkurencji Metody analizy sektorów i konkurentów

Książka
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 69,90 PLN
Nasza cena: 46,62 PLN
Oszczędzasz 33%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Strategia konkurencji - Porter Michael E.

Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu.

Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.

Jeśli światowa literatura ekonomiczna stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego państw, to dzieła Portera są jej częścią.

Główne zagadnienia omawiane w tej książce to:
* teoria gier w decyzjach strategicznych firm,
* techniki odczytywania sygnałów rynkowych,
* tworzenie map strategicznych sektorów gospodarki,
* analiza firm i sektorów w różnych fazach dojrzewania,
* warianty strategiczne firm w zależności od warunków w sektorze,
* prognozowanie kosztów i korzyści posunięć strategicznych firmy.


Szczegóły: Strategia konkurencji - Porter Michael E.

Tytuł: Strategia konkurencji
Podtytuł: Metody analizy sektorów i konkurentów
Autor: Porter Michael E.
Wydawnictwo: MT Biznes
Seria: ZŁOTA KOLEKCJA
ISBN: 9788362195787
Tytuł oryginału: COMPETITIVE STRATEGY
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Ehrlich Andrzej
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 460
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 1.03 kg


Recenzje: Strategia konkurencji - Porter Michael E.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Porter Michael E. (2)

Książka

Strategia konkurencji
Metody analizy sektorów i konkurentów

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Oprawa: Twarda z obwolutą

Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu. Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie. Jeśli światowa literatura ekonomiczna stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego państw, to dzieła Portera są jej częścią. Główne zagadnienia omawiane w tej książce to: * teoria gier w decyzjach strategicznych firm, * techniki odczytywania sygnałów rynkowych, * tworzenie map strategicznych sektorów gospodarki, * analiza firm i sektorów w różnych fazach dojrzewania, * warianty strategiczne firm w zależności od warunków w sektorze, * prognozowanie kosztów i korzyści posunięć strategicznych firmy.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2010-11-19

Cena 69,90 PLN
Nasza cena 46,62 PLN
Oszczędzasz 33%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Strategia konkurencji - Porter Michael E.

Tytuł: Strategia konkurencji
Podtytuł: Metody analizy sektorów i konkurentów
Autor: Porter Michael E.
Wydawnictwo: MT Biznes
Seria: ZŁOTA KOLEKCJA
ISBN: 9788362195787
Tytuł oryginału: COMPETITIVE STRATEGY
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Ehrlich Andrzej
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 460
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 1.03 kg


Recenzje: Strategia konkurencji - Porter Michael E.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Porter Michael E. (2)


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×