Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

,

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 49,00 PLN
Nasza cena: 40,80 PLN
Oszczędzasz 16%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Gibson Shane, Levinson Jay Conrad

UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEM
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje w obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:
19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
narzędzia społecznościowe przyszłości,
i dużo, dużo więcej!


Szczegóły: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Gibson Shane, Levinson Jay Conrad

Tytuł: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Podtytuł: 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
Autor: Gibson Shane, Levinson Jay Conrad
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326413261
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 232
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg


Recenzje: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Gibson Shane, Levinson Jay Conrad

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

,

UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEM Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej. Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje w obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków. Książka prezentuje m.in.: 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych, zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych, siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych, obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów, 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta, darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze, narzędzia społecznościowe przyszłości, i dużo, dużo więcej!

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2011-05-27

Cena 49,00 PLN
Nasza cena 40,80 PLN
Oszczędzasz 16%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Gibson Shane, Levinson Jay Conrad

Tytuł: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Podtytuł: 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
Autor: Gibson Shane, Levinson Jay Conrad
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326413261
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 232
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg


Recenzje: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Gibson Shane, Levinson Jay Conrad

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×