Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne

Książka
  • Wydawnictwo: UMCS
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 33,60 PLN
Nasza cena: 23,18 PLN
Oszczędzasz 31%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne

Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel określenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki.


Szczegóły: Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne

Tytuł: Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322732625
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 208
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg
Redakcja: Mącik Radosław


Recenzje: Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Oprawa: Miękka

Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel określenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 33,60 PLN
Nasza cena 23,18 PLN
Oszczędzasz 31%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne

Tytuł: Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322732625
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 208
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg
Redakcja: Mącik Radosław


Recenzje: Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×