Strategie produktu Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową

Książka
  • Wydawnictwo: PWE
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 59,90 PLN
Nasza cena: 51,67 PLN
Oszczędzasz 13%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Strategie produktu - Rutkowski Ireneusz P.

Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na:
analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym,
elementach strategii produktu,
metodach analizy i oceny oferty produktowej,
strategiach dotychczasowego i nowego produktu.
Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania.

Książka powinna zainteresować studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, kadrę kierowniczą firm i menedżerów zajmujących się rozwojem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów.


Szczegóły: Strategie produktu - Rutkowski Ireneusz P.

Tytuł: Strategie produktu
Podtytuł: Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową
Autor: Rutkowski Ireneusz P.
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819359
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 380
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.6 kg


Recenzje: Strategie produktu - Rutkowski Ireneusz P.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Strategie produktu
Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową

  • Wydawnictwo: PWE
  • Oprawa: Miękka

Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na: analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym, elementach strategii produktu, metodach analizy i oceny oferty produktowej, strategiach dotychczasowego i nowego produktu. Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania. Książka powinna zainteresować studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, kadrę kierowniczą firm i menedżerów zajmujących się rozwojem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2011-05-27

Cena 59,90 PLN
Nasza cena 51,67 PLN
Oszczędzasz 13%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Strategie produktu - Rutkowski Ireneusz P.

Tytuł: Strategie produktu
Podtytuł: Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową
Autor: Rutkowski Ireneusz P.
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819359
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 380
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.6 kg


Recenzje: Strategie produktu - Rutkowski Ireneusz P.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×