loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
31.02 Książki Poltext

Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw

Ślusarczyk Stanisław

Wydawnictwo: Poltext
Oprawa: Miękka
31,02 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 22,16 zł (+40%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w fi rmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich fi rmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki fi rm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.
Stanisław Ślusarczyk prof. nadzw. dr hab., pracownik naukowy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wykładowca marketingu, strategii marketingowych na rynku międzynarodowym i badań marketingowych. Autor i współautor kilku książek i wielu opracowań z dziedziny marketingu, ekonomii oraz kilkunastu ekspertyz gospodarczych (biznesplany i wyceny przedsiębiorstw). Kieruje Firmą Consultingową Niscon-too specjalizującą się w doradztwie marketingowym i wycenie przedsiębiorstw. Ekspert akredytowany przez PARP.
Waga przedstawionej w książce problematyki wynika z roli, jaką w gospodarce polskiej pełnią małe i średnie przedsiębiorstwa, które niejednokrotnie nie w pełni dostrzegają znaczenie działalności marketingowej i jej wpływ na wyniki ekonomiczne. Potencjał gospodarczy MŚP ograniczany jest przez wąską perspektywę biznesową wielu menedżerów i właścicieli firm. Z tego też względu dobrze się stało, że Autor podjął tematykę aktywności marketingowej w tym sektorze.
Prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski
(z recenzji)

Szczegóły

Tytuł
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
Autor
Ślusarczyk Stanisław
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
208
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375611892
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375611892

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
31,02 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 22,16 zł (+40%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw - Ślusarczyk Stanisław
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
Ślusarczyk Stanisław
31,02 zł
Przejdź do koszyka
31,02 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO