Radio i społeczeństwo

Książka
  • Wydawnictwo: UMCS
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 39,90 PLN
Nasza cena: 34,92 PLN
Oszczędzasz 12%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Radio i społeczeństwo

Współczesne radio podlega licznym zmianom. Niniejszy tom zawiera refleksje dotyczące nie tylko radiofonii polskiej, ale tez brytyjskiej, francuskiej, norweskiej czy portugalskiej w szerokim kontekście społecznym. Rozważania uwzględniają aspekty związane z budowaniem wspólnoty czy pełnieniem misji, odnoszą się też do kwestii przemian kulturowych czy technologicznych, wpływających na radio. Mamy nadzieję, że monografia, będąca efektem spotkania badaczy pochodzących z wielu krajów i spoglądających na radiowy fenomen z różnych perspektyw, wzbogaci ofertę dostępnych na rynku książek o tematyce radiowej oraz stworzy nowe horyzonty badawcze. Prezentując bogate spektrum problematyki, pragniemy przybliżyć czytelnikom to medium - z pozoru dobrze znane każdemu, a zarazem wciąż niezbadane.
Grażyna Stachyra, Elżbieta Pawlak-Hejno


Szczegóły: Radio i społeczeństwo

Tytuł: Radio i społeczeństwo
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322732939
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 430
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.83 kg


Recenzje: Radio i społeczeństwo

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Radio i społeczeństwo

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Oprawa: Miękka

Współczesne radio podlega licznym zmianom. Niniejszy tom zawiera refleksje dotyczące nie tylko radiofonii polskiej, ale tez brytyjskiej, francuskiej, norweskiej czy portugalskiej w szerokim kontekście społecznym. Rozważania uwzględniają aspekty związane z budowaniem wspólnoty czy pełnieniem misji, odnoszą się też do kwestii przemian kulturowych czy technologicznych, wpływających na radio. Mamy nadzieję, że monografia, będąca efektem spotkania badaczy pochodzących z wielu krajów i spoglądających na radiowy fenomen z różnych perspektyw, wzbogaci ofertę dostępnych na rynku książek o tematyce radiowej oraz stworzy nowe horyzonty badawcze. Prezentując bogate spektrum problematyki, pragniemy przybliżyć czytelnikom to medium - z pozoru dobrze znane każdemu, a zarazem wciąż niezbadane. Grażyna Stachyra, Elżbieta Pawlak-Hejno

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 39,90 PLN
Nasza cena 34,92 PLN
Oszczędzasz 12%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×