Język nowych mediów

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 39,00 PLN
Nasza cena: 31,03 PLN
Oszczędzasz 20%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Język nowych mediów - Manovich Lev

Kalifornijskiego w San Diego, artysta i teoretyk nowych mediów, jest autorem książek Soft Cinema: Navigating the Database (2005) oraz Tekstura: Russian Essays on Visual Culture (1993).



Język nowych mediów to tłumaczenie głośnej i klasycznej już książki Lva Manovicha The Language of New Media, uważanej za jedno z najważniejszych dzieł teoretycznych o nowych mediach. Książka opisuje pewien szczególny fragment współczesnej kultury napędzany przez hybrydyczną estetykę, fragment, w którym logika pracujacego w sieci komputera przecina się z logiką wielu ustanowionych wcześniej kulturowych form. Manovich sytuuje nowe media w perspektywie historycznej, omawia ich różne aspekty i traktuje jako wspólny obszar, pole bitwy, rywalizacji i twórczego napięcia między energiami przeszłości i teraźniejszości.



Książkę poleca tygodnik Polityka.


Szczegóły: Język nowych mediów - Manovich Lev

Tytuł: Język nowych mediów
Autor: Manovich Lev
Wydawnictwo: Łośgraf
Seria: CYBERKULTURA INTERNET SPOŁECZEŃSTWO
ISBN: 9788362726349
Tytuł oryginału: The Language of New Media
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Cypryański Piotr
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 484
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.63 kg


Recenzje: Język nowych mediów - Manovich Lev

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Język nowych mediów

Kalifornijskiego w San Diego, artysta i teoretyk nowych mediów, jest autorem książek Soft Cinema: Navigating the Database (2005) oraz Tekstura: Russian Essays on Visual Culture (1993).

Język nowych mediów to tłumaczenie głośnej i klasycznej już książki Lva Manovicha The Language of New Media, uważanej za jedno z najważniejszych dzieł teoretycznych o nowych mediach. Książka opisuje pewien szczególny fragment współczesnej kultury napędzany przez hybrydyczną estetykę, fragment, w którym logika pracujacego w sieci komputera przecina się z logiką wielu ustanowionych wcześniej kulturowych form. Manovich sytuuje nowe media w perspektywie historycznej, omawia ich różne aspekty i traktuje jako wspólny obszar, pole bitwy, rywalizacji i twórczego napięcia między energiami przeszłości i teraźniejszości.

Książkę poleca tygodnik Polityka.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2011-09-10

Cena 39,00 PLN
Nasza cena 31,03 PLN
Oszczędzasz 20%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Język nowych mediów - Manovich Lev

Tytuł: Język nowych mediów
Autor: Manovich Lev
Wydawnictwo: Łośgraf
Seria: CYBERKULTURA INTERNET SPOŁECZEŃSTWO
ISBN: 9788362726349
Tytuł oryginału: The Language of New Media
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Cypryański Piotr
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 484
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.63 kg


Recenzje: Język nowych mediów - Manovich Lev

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×