Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami

,

Książka

Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami

,

  • Wydawnictwo: ODDK
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788374264730
  • Ilość stron: 376
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 77,70 PLN
Nasza cena 62,20 PLN
Oszczędzasz 19%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 77,70 PLN
Nasza cena 62,20 PLN
Oszczędzasz 19%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami - Kaczmarczyk Stanisław, Pałgan Ryszard

Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządzaniu przedsiębiorstwem, aby te potrzeby były jak najpełniej zaspokajane, dając w rezultacie zadowolenie i lojalność klientów. Wykazano, że jest to najlepszy sposób na osiąganie swoich celów, zwłaszcza maksymalizacji zysków oraz na skuteczną walkę z konkurencją.


Szczegóły: Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami - Kaczmarczyk Stanisław, Pałgan Ryszard

Tytuł: Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami
Autor: Kaczmarczyk Stanisław, Pałgan Ryszard
Wydawnictwo: ODDK
ISBN: 9788374264730
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 376
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.52 kg


Recenzje: Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami - Kaczmarczyk Stanisław, Pałgan Ryszard

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×