Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami

,

Książka

Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami

,

  • Wydawnictwo: ODDK
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788374264730
  • Ilość stron: 376
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 77,70 PLN
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 77,70 PLN
Nasza cena 0 PLN
Oszczędzasz 19%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządzaniu przedsiębiorstwem, aby te potrzeby były jak najpełniej zaspokajane, dając w rezultacie zadowolenie i lojalność klientów. Wykazano, że jest to najlepszy sposób na osiąganie swoich celów, zwłaszcza maksymalizacji zysków oraz na skuteczną walkę z konkurencją.


Szczegóły

Tytuł: Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami

Autor: Kaczmarczyk Stanisław, Pałgan Ryszard

Wydawnictwo: ODDK

ISBN: 9788374264730

Języki: polski

Rok wydania: 2008

Ilość stron: 376

Format: 16.5x23.5cm

Oprawa: Miękka

Waga: 0.52 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×