Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy

Książka
  • Wydawnictwo: Aspra
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 51,00 PLN
Nasza cena: 38,98 PLN
Oszczędzasz 23%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy - Bloch Jagoda

Jagoda Bloch podjęła próbę klasyfikacji zachowań językowych, bazując na materiale wywiadów z polskimi politykami ostatnich lat. Próbę tę należy uznać za udaną. Materiał jest bogaty i dobrze wyodrębniony, cała praca dostarcza satysfakcji poznawczej zarówno w warstwie teoretycznej, jak egzemplifikacyjnej, a żywy i atrakcyjny język sprawia, że lektura książki jest ciekawa i ze wszech miar satysfakcjonująca. Można ją też potraktować jako instruktaż dla dziennikarzy kontaktujących się z opornymi rozmówcami - albo też jako poradnik dla tych, co pragną się wykręcić od odpowiedzi niewygodnych dla siebie, a stawianych najczęściej przez niekoniecznie pełnych dobrej woli dziennikarzy.



prof. dr hab. Jerzy Bralczyk





Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.


Szczegóły: Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy - Bloch Jagoda

Tytuł: Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy
Autor: Bloch Jagoda
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375452693
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 298
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg


Recenzje: Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy - Bloch Jagoda

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Oprawa: Miękka

Jagoda Bloch podjęła próbę klasyfikacji zachowań językowych, bazując na materiale wywiadów z polskimi politykami ostatnich lat. Próbę tę należy uznać za udaną. Materiał jest bogaty i dobrze wyodrębniony, cała praca dostarcza satysfakcji poznawczej zarówno w warstwie teoretycznej, jak egzemplifikacyjnej, a żywy i atrakcyjny język sprawia, że lektura książki jest ciekawa i ze wszech miar satysfakcjonująca. Można ją też potraktować jako instruktaż dla dziennikarzy kontaktujących się z opornymi rozmówcami - albo też jako poradnik dla tych, co pragną się wykręcić od odpowiedzi niewygodnych dla siebie, a stawianych najczęściej przez niekoniecznie pełnych dobrej woli dziennikarzy.

prof. dr hab. Jerzy Bralczyk


Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Cena 51,00 PLN
Nasza cena 38,98 PLN
Oszczędzasz 23%
Wysyłka: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy - Bloch Jagoda

Tytuł: Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy
Autor: Bloch Jagoda
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375452693
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 298
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg


Recenzje: Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy - Bloch Jagoda

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×