loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
12.87 Książki Helion
-63%

Polski e-konsument typologia, zachowania

Jaciow Magdalena

,

Wolny Robert

Wydawnictwo: Helion
Oprawa: Miękka
12,87 zł
34,90 zł
Cena regularna: 34,90 zł (-63%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 12,87 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług. Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta. Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek. W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania: 1. KIM JEST e-konsument Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci. 2. CO KUPUJE e-konsument Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów. 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci. 4. JAK KUPUJE Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt. 5. GDZIE KUPUJE W sklepie internetowym czy na aukcji Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu

Szczegóły

Tytuł
Polski e-konsument typologia, zachowania
Autor
Jaciow Magdalena , Wolny Robert
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
191
Format
18.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788324634026
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324634026

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
12,87 zł
34,90 zł
Cena regularna: 34,90 zł (-63%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 12,87 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Polski e-konsument typologia, zachowania - Jaciow Magdalena, Wolny Robert
Polski e-konsument typologia, zachowania
Jaciow Magdalena, Wolny Robert
12,87 zł
34,90 zł
Przejdź do koszyka
12,87 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO