Pilates na co dzień
Książka
  • Wydawnictwo: Helion
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 21,90 PLN
Nasza cena: 10,07 PLN
Oszczędzasz 54%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Pilates na co dzień - Stephens Mina

Na zdrowie! SPA ciała i ducha



Małe treningi relaksujące i rozluźniające

Krótkie ćwiczenia dodające energii i wigoru

Dłuższe sesje wzmacniające i rozciągające mięśnie całego ciała



Zostań gibkim supermanem pilatesu



Marzysz o wysportowanej sylwetce Chcesz móc spoglądać na swoje buty bez obawy, że zasłoni Ci je okrągły brzuszek Nie musisz katować się godzinami na siłowni, wystarczy mały trening dwa lub trzy razy w tygodniu i zaczniesz szybko kształtować swoje ciało. Żeby zacząć, potrzebujesz jedynie maty do ćwiczeń i wystarczającej ilości miejsca, by położyć się i rozciągnąć.



Pilates to bezpieczna i efektywna forma ćwiczeń, stworzona na początku XX wieku przez Josepha Pilatesa w oparciu o techniki zaczerpnięte ze świata Wschodu i Zachodu. Regularne powtarzanie ćwiczeń pomoże Ci poprawić postawę i siłę mięśni tułowia, polepszyć oddychanie i krążenie, elastyczność i koordynację ruchową. Poszczególne sekwencje zostały stworzone tak, abyś mógł dostosować program fitness do swojego napiętego harmonogramu dnia.



Proponujemy Ci jeden czterdziestopięciominutowy, jeden dwudziestominutowy oraz dwa dziesięciominutowe treningi.



I. Dłuższe ćwiczenia pozwolą Ci rozwinąć wytrzymałość i świadomość własnego ciała. Dzięki nim uruchomisz i rozciągniesz wszystkie swoje mięśnie.



II. Krótszy trening pomoże Ci poczuć się pobudzonym i zrelaksowanym. Najbardziej uproszczone sesje usuną napięcie z barków, szyi i dolnej części kręgosłupa oraz wzmocnią i rozciągną mięśnie w tych obszarach.



Twój cel: zrelaksowane, jędrne, gibkie ciało. Twoja kuracja: skuteczne ćwiczenia i terapie, zamknięte w serii czterech treściwych, bogato ilustrowanych książeczek. Pozostałe książki z serii: Joga na co dzień, Masaż na co dzień, Tai chi na co dzień. Już wkrótce zasmakujesz w swoim nowym, energetyzującym trybie życia.


Szczegóły: Pilates na co dzień - Stephens Mina

Tytuł: Pilates na co dzień
Autor: Stephens Mina
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324624164
Tytuł oryginału: Easy Pilates
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Stempel Karina
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 128
Format: 12.0x16.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.18 kg


Recenzje: Pilates na co dzień - Stephens Mina
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Pilates na co dzień

  • Wydawnictwo: Helion
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Na zdrowie! SPA ciała i ducha

Małe treningi relaksujące i rozluźniające
Krótkie ćwiczenia dodające energii i wigoru
Dłuższe sesje wzmacniające i rozciągające mięśnie całego ciała

Zostań gibkim supermanem pilatesu

Marzysz o wysportowanej sylwetce Chcesz móc spoglądać na swoje buty bez obawy, że zasłoni Ci je okrągły brzuszek Nie musisz katować się godzinami na siłowni, wystarczy mały trening dwa lub trzy razy w tygodniu i zaczniesz szybko kształtować swoje ciało. Żeby zacząć, potrzebujesz jedynie maty do ćwiczeń i wystarczającej ilości miejsca, by położyć się i rozciągnąć.

Pilates to bezpieczna i efektywna forma ćwiczeń, stworzona na początku XX wieku przez Josepha Pilatesa w oparciu o techniki zaczerpnięte ze świata Wschodu i Zachodu. Regularne powtarzanie ćwiczeń pomoże Ci poprawić postawę i siłę mięśni tułowia, polepszyć oddychanie i krążenie, elastyczność i koordynację ruchową. Poszczególne sekwencje zostały stworzone tak, abyś mógł dostosować program fitness do swojego napiętego harmonogramu dnia.

Proponujemy Ci jeden czterdziestopięciominutowy, jeden dwudziestominutowy oraz dwa dziesięciominutowe treningi.

I. Dłuższe ćwiczenia pozwolą Ci rozwinąć wytrzymałość i świadomość własnego ciała. Dzięki nim uruchomisz i rozciągniesz wszystkie swoje mięśnie.

II. Krótszy trening pomoże Ci poczuć się pobudzonym i zrelaksowanym. Najbardziej uproszczone sesje usuną napięcie z barków, szyi i dolnej części kręgosłupa oraz wzmocnią i rozciągną mięśnie w tych obszarach.

Twój cel: zrelaksowane, jędrne, gibkie ciało. Twoja kuracja: skuteczne ćwiczenia i terapie, zamknięte w serii czterech treściwych, bogato ilustrowanych książeczek. Pozostałe książki z serii: Joga na co dzień, Masaż na co dzień, Tai chi na co dzień. Już wkrótce zasmakujesz w swoim nowym, energetyzującym trybie życia.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 21,90 PLN
Nasza cena 10,07 PLN
Oszczędzasz 54%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Pilates na co dzień - Stephens Mina

Tytuł: Pilates na co dzień
Autor: Stephens Mina
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324624164
Tytuł oryginału: Easy Pilates
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Stempel Karina
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 128
Format: 12.0x16.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.18 kg


Recenzje: Pilates na co dzień - Stephens Mina

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×