loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
13.4 Książki Onepress
-62%

Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Kolny Beata

,

Kucia Michał

,

Stolecka Agata

Wydawnictwo: Onepress
Oprawa: Miękka
13,40 zł
34,90 zł
Cena regularna: 34,90 zł (-62%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 13,40 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów. Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma. Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym: 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument typologia, zachowania" (2008 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Szczegóły

Tytuł
Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Autor
Kolny Beata , Kucia Michał , Stolecka Agata
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
216
Format
18.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324634019
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324634019

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
13,40 zł
34,90 zł
Cena regularna: 34,90 zł (-62%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 13,40 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Produkty i marki w opinii e-konsumentów - Kolny Beata, Kucia Michał, Stolecka Agata
Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Kolny Beata, Kucia Michał, Stolecka Agata
13,40 zł
34,90 zł
Przejdź do koszyka
13,40 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO