loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
14.27 Książki Helion
-63%

Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Zichermann Gabe

,

Cunningham Christopher

Wydawnictwo: Helion
Oprawa: Miękka
14,27 zł
39,00 zł
Cena regularna: 39,00 zł (-63%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 14,27 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów!

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć

Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.

Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie
Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops ( http://GSummit.com ).

Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło!

Szczegóły

Tytuł
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Autor
Zichermann Gabe , Cunningham Christopher
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
168
Języki
polski
ISBN
9788324639861
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Jońca Rafał
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324639861
Data premiery
2012-08-30

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
14,27 zł
39,00 zł
Cena regularna: 39,00 zł (-63%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 14,27 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych - Zichermann Gabe, Cunningham Christopher
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Zichermann Gabe, Cunningham Christopher
14,27 zł
39,00 zł
Przejdź do koszyka
14,27 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań czytam@czytam.pl
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO