Podstawy marketingu

Książka
  • Wydawnictwo: PWE
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 59,90 PLN
Nasza cena: 45,80 PLN
Oszczędzasz 23%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Podstawy marketingu

Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące: funkcji i znaczenia marketingu, kierunków jego rozwoju, preferencji i zachowań zakupowych klientów, podziału rynku na segmenty, instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, gromadzenia informacji rynkowych oraz planowania i kontrolowania działalności marketingowej.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.


Szczegóły: Podstawy marketingu

Tytuł: Podstawy marketingu
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820379
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 294
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg
Redakcja: Czubała Anna


Recenzje: Podstawy marketingu

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Podstawy marketingu

  • Wydawnictwo: PWE
  • Oprawa: Miękka

Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące: funkcji i znaczenia marketingu, kierunków jego rozwoju, preferencji i zachowań zakupowych klientów, podziału rynku na segmenty, instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, gromadzenia informacji rynkowych oraz planowania i kontrolowania działalności marketingowej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2012-08-31

Cena 59,90 PLN
Nasza cena 45,80 PLN
Oszczędzasz 23%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Podstawy marketingu

Tytuł: Podstawy marketingu
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820379
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 294
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg
Redakcja: Czubała Anna


Recenzje: Podstawy marketingu

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×