Innowacyjna bankowość internetowa

,

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 59,00 PLN
Nasza cena: 53,98 PLN
Oszczędzasz 8%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Innowacyjna bankowość internetowa - Guzek Elżbieta, Ślązak Emil

Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0.



Autorzy książki przedstawiają najistotniejsze uwarunkowania i mechanizmy wdrożeń różnorodnych innowacji internetowych Web 2.0. Wskazują na ich duże znaczenie dla rozwoju konkurencyjności banków w warstwie społecznej, aplikacyjnej i technologicznej.



Na podstawie obszernych źródeł bibliograficznych oraz licznych przykładów ze światowej i krajowej praktyki bankowej ukazują wpływ sukcesu rynkowego takich serwisów, jak Wikipedia, Google, Twitter, Facebook czy YouTube na proces transformacji modelu funkcjonowania współczesnej bankowości internetowej w wymiarze Banku Web 2.0.


Szczegóły: Innowacyjna bankowość internetowa - Guzek Elżbieta, Ślązak Emil

Tytuł: Innowacyjna bankowość internetowa
Autor: Guzek Elżbieta, Ślązak Emil
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: SERIA AKADEMICKA
ISBN: 9788326438158
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 224
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.5 kg


Recenzje: Innowacyjna bankowość internetowa - Guzek Elżbieta, Ślązak Emil

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Innowacyjna bankowość internetowa

,

Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0.

Autorzy książki przedstawiają najistotniejsze uwarunkowania i mechanizmy wdrożeń różnorodnych innowacji internetowych Web 2.0. Wskazują na ich duże znaczenie dla rozwoju konkurencyjności banków w warstwie społecznej, aplikacyjnej i technologicznej.

Na podstawie obszernych źródeł bibliograficznych oraz licznych przykładów ze światowej i krajowej praktyki bankowej ukazują wpływ sukcesu rynkowego takich serwisów, jak Wikipedia, Google, Twitter, Facebook czy YouTube na proces transformacji modelu funkcjonowania współczesnej bankowości internetowej w wymiarze Banku Web 2.0.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2012-09-26

Cena 59,00 PLN
Nasza cena 53,98 PLN
Oszczędzasz 8%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×