Marketing doświadczeń Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

Książka
  • Wydawnictwo: Poltext
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 54,90 PLN
Nasza cena: 33,63 PLN
Oszczędzasz 38%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Marketing doświadczeń - Skowronek Iwona

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym.

Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:
 -zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń
 -wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta
 -dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)
 -budowę emocjonalnych podstaw lojalności
 -wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie

Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie.
prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie


Szczegóły: Marketing doświadczeń - Skowronek Iwona

Tytuł: Marketing doświadczeń
Podtytuł: Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
Autor: Skowronek Iwona
Wydawnictwo: Poltext
Seria: INSTYTUT ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ SGH
ISBN: 9788375612448
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 286
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg


Recenzje: Marketing doświadczeń - Skowronek Iwona

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Marketing doświadczeń
Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Oprawa: Miękka

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym. Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:  -zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń  -wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta  -dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)  -budowę emocjonalnych podstaw lojalności  -wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie. prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2012-10-25

Cena 54,90 PLN
Nasza cena 33,63 PLN
Oszczędzasz 38%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Marketing doświadczeń - Skowronek Iwona

Tytuł: Marketing doświadczeń
Podtytuł: Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
Autor: Skowronek Iwona
Wydawnictwo: Poltext
Seria: INSTYTUT ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ SGH
ISBN: 9788375612448
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 286
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg


Recenzje: Marketing doświadczeń - Skowronek Iwona

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×