Wykłady z komunikacji społecznej

Książka
  • Wydawnictwo: Dr Lex
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 59,01 PLN
Nasza cena: 38,64 PLN
Oszczędzasz 34%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Wykłady z komunikacji społecznej - Smid Wacław

Niniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych.Całość problematyki została podzielona na trzy części:

1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych.
2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.).
3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp.

Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.


Szczegóły: Wykłady z komunikacji społecznej - Smid Wacław

Tytuł: Wykłady z komunikacji społecznej
Autor: Smid Wacław
Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448976
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 696
Format: 21.1x14.7
Oprawa: Miękka
Waga: 1.01 kg


Recenzje: Wykłady z komunikacji społecznej - Smid Wacław

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Wykłady z komunikacji społecznej

  • Wydawnictwo: Dr Lex
  • Oprawa: Miękka

Niniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych.Całość problematyki została podzielona na trzy części: 1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych. 2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.). 3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp. Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2012-12-14

Cena 59,01 PLN
Nasza cena 38,64 PLN
Oszczędzasz 34%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: Wykłady z komunikacji społecznej - Smid Wacław

Tytuł: Wykłady z komunikacji społecznej
Autor: Smid Wacław
Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448976
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 696
Format: 21.1x14.7
Oprawa: Miękka
Waga: 1.01 kg


Recenzje: Wykłady z komunikacji społecznej - Smid Wacław

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×