Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 33,60 PLN
Nasza cena: 11,50 PLN
Oszczędzasz 65%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway - Pawłowska Beata

Książka Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa organizacyjnego w Amway stanowi monografię organizacji działającej na rynku międzynarodowym. Publikacja oparta została na rzetelnie przeprowadzonych badaniach empirycznych z wykorzystaniem metod ilościowych i jakościowych. Czytelnik znajdzie tu opis kultury organizacyjnej firmy Amway oraz profil osobowościowy osób uczestniczących w organizacji. Zapozna się także z motywami prowadzącymi do uczestnictwa w organizacji Amway.

Dokonany solidny opis firmy Amway opiera się na prawidłowym założeniu Autorki tekstu, iż należy połączyć w udaną analityczną całość niektóre koncepcje zwane teoretycznymi z empirycznymi danymi. Stąd wybór takich problemów, jak motywacja działalności gospodarczej, struktury organizacyjne jako fundament działalności, osobowość przedsiębiorców, kultura organizacyjna, w tym wartości, normy, symbole i zachowania uczestników tejże sieci. (...) W tym niezwykle cennym poznawczo tekście warto podkreślić teoretyczne i empiryczne walory pracy oraz jednolitą narrację, to jest psycho-socjologiczne udane opowiadanie, które oprócz rzetelnego opisu zawiera także pomysły na światową monografię nie pozbawioną wielu krytycznych myśli uważnego badacza

Z recenzji prof. dr hab. Kazimierza Doktora


Szczegóły: Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway - Pawłowska Beata

Tytuł: Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway
Autor: Pawłowska Beata
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375256000
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 232
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg


Recenzje: Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway - Pawłowska Beata

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway

Książka Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa organizacyjnego w Amway stanowi monografię organizacji działającej na rynku międzynarodowym. Publikacja oparta została na rzetelnie przeprowadzonych badaniach empirycznych z wykorzystaniem metod ilościowych i jakościowych. Czytelnik znajdzie tu opis kultury organizacyjnej firmy Amway oraz profil osobowościowy osób uczestniczących w organizacji. Zapozna się także z motywami prowadzącymi do uczestnictwa w organizacji Amway. Dokonany solidny opis firmy Amway opiera się na prawidłowym założeniu Autorki tekstu, iż należy połączyć w udaną analityczną całość niektóre koncepcje zwane teoretycznymi z empirycznymi danymi. Stąd wybór takich problemów, jak motywacja działalności gospodarczej, struktury organizacyjne jako fundament działalności, osobowość przedsiębiorców, kultura organizacyjna, w tym wartości, normy, symbole i zachowania uczestników tejże sieci. (...) W tym niezwykle cennym poznawczo tekście warto podkreślić teoretyczne i empiryczne walory pracy oraz jednolitą narrację, to jest psycho-socjologiczne udane opowiadanie, które oprócz rzetelnego opisu zawiera także pomysły na światową monografię nie pozbawioną wielu krytycznych myśli uważnego badacza Z recenzji prof. dr hab. Kazimierza Doktora

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 33,60 PLN
Nasza cena 11,50 PLN
Oszczędzasz 65%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway - Pawłowska Beata

Tytuł: Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway
Autor: Pawłowska Beata
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375256000
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 232
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg


Recenzje: Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway - Pawłowska Beata

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×