Model biznesu Nowe myślenie strategiczne

,

Książka

Model biznesu
Nowe myślenie strategiczne

,

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788376417585
  • Ilość stron: 336
  • Format: 15.5x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 58,00 PLN
Nasza cena 44,99 PLN
Oszczędzasz 22%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 58,00 PLN
Nasza cena 44,99 PLN
Oszczędzasz 22%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Model biznesu - Poniatowska-Jaksch Małgorzata, Duczkowska-Małysz Katarzyna

Książka wprowadza model biznesu jako konstrukcję organizacyjno-zarządczą do podejścia strategicznego w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Nowe podejście strategiczne sugeruje, że model biznesu jest koncepcją pozwalającą na zintegrowany proces zarządzania, uwzględniający decyzje operacyjne i strategiczne w istniejących warunkach turbulencji, rosnącej konkurencji i rozwoju gospodarki sieciowej. Autorki są profesorami, pracownikami naukowymi w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie i od lat zajmują się problematyką rozwoju przedsiębiorstw.



Z recenzji prof. dr. hab. Grzegorza Spychalskiego:

Autorki traktują model biznesu jako konstrukcję organizacyjno-zarządczą obejmującą zarówno procesy decyzyjne w firmach, jak i systemy narzędziowo-operacyjne służące gromadzeniu informacji kierowniczych.(...) Uwzględniły w swej perspektywie wszystkie istotne przesłanki procesów zarządczych, wskazując przede wszystkim na otoczenie globalne, wyzwania konkurencyjne, rozwój zrównoważony, innowacyjność, nową ekonomię oraz teorie zachowań konsumenta. W ten sposób model biznesu staje się fundamentem nowego i nowatorskiego podejścia do zarządzania i organizacji przedsiębiorstwa.(....) Choć praca nie jest oparta na wynikach badań empirycznych, to poprzez nowatorskie ujęcie problematyki i niezwykle szerokie tło literatury światowej stanowi cenny wkład w rozwój dyscypliny nauk o zarządzaniu. Może stanowić źródło wiedzy dla specjalistów, ludzi nauki, studentów i praktyków zarządzania. Pełni też funkcje inspirujące do dalszych innowacyjnych koncepcji rozwoju organizacji biznesowych.


Szczegóły: Model biznesu - Poniatowska-Jaksch Małgorzata, Duczkowska-Małysz Katarzyna

Tytuł: Model biznesu
Podtytuł: Nowe myślenie strategiczne
Autor: Poniatowska-Jaksch Małgorzata, Duczkowska-Małysz Katarzyna
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376417585
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 336
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.5 kg


Recenzje: Model biznesu - Poniatowska-Jaksch Małgorzata, Duczkowska-Małysz Katarzyna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: