Marketing Zagadnienia współczesne

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 40,30 PLN
Nasza cena: 32,29 PLN
Oszczędzasz 19%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Marketing Zagadnienia współczesne - Henryk Mruk

W otoczeniu przedsiębiorstw zachodzą coraz szybsze zmiany, tak w zakresie technologii, jak i w sferze badań naukowych. Dynamicznym zmianom podlegają również obszary zarządzania oraz marketingu. W natłoku obowiązków osoby zarządzające przedsiębiorstwami mają coraz mniej czasu na śledzenie literatury. Jest to głównie zadanie tych, którzy prowadzą badania oraz opracowują i weryfikują teorie. Od wielu lat staramy się to czynić jako zespół pracowników naukowych, współpracujących także z władzami oraz studentami Wyższej szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.

Przekazując tę syntetycznie napisaną pracę, z ilustracjami praktycznymi oraz ze wskazaniem w aneksie bogatych źródeł do własnych studiów, jako zespół autorski pozostajemy w nadziei, że będzie ona użyteczna zarówno dla pracowników przedsiębiorstw, jak i studentów.


Szczegóły: Marketing Zagadnienia współczesne - Henryk Mruk

Tytuł: Marketing Zagadnienia współczesne
Podtytuł:

Autor: Henryk Mruk
Wydawnictwo: Passat Paweł Pietrzyk Wydawnictwo
ISBN: 9788361053125
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 242
Oprawa: miękka
Waga: 0.32 kg


Recenzje: Marketing Zagadnienia współczesne - Henryk Mruk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Marketing Zagadnienia współczesne

W otoczeniu przedsiębiorstw zachodzą coraz szybsze zmiany, tak w zakresie technologii, jak i w sferze badań naukowych. Dynamicznym zmianom podlegają również obszary zarządzania oraz marketingu. W natłoku obowiązków osoby zarządzające przedsiębiorstwami mają coraz mniej czasu na śledzenie literatury. Jest to głównie zadanie tych, którzy prowadzą badania oraz opracowują i weryfikują teorie. Od wielu lat staramy się to czynić jako zespół pracowników naukowych, współpracujących także z władzami oraz studentami Wyższej szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.
Przekazując tę syntetycznie napisaną pracę, z ilustracjami praktycznymi oraz ze wskazaniem w aneksie bogatych źródeł do własnych studiów, jako zespół autorski pozostajemy w nadziei, że będzie ona użyteczna zarówno dla pracowników przedsiębiorstw, jak i studentów.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2011-05-01

Cena 40,30 PLN
Nasza cena 32,29 PLN
Oszczędzasz 19%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Marketing Zagadnienia współczesne - Henryk Mruk

Tytuł: Marketing Zagadnienia współczesne
Podtytuł:

Autor: Henryk Mruk
Wydawnictwo: Passat Paweł Pietrzyk Wydawnictwo
ISBN: 9788361053125
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 242
Oprawa: miękka
Waga: 0.32 kg


Recenzje: Marketing Zagadnienia współczesne - Henryk Mruk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×