Reklama i PR na rozdrożu?

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 50,80 PLN
Nasza cena: 40,71 PLN
Oszczędzasz 19%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Reklama i PR na rozdrożu? - Henryk Mruk

Pogłębione spojrzenie na zagadnienia reklamy oraz public relations wpisuje się w toczącą się dyskusję na temat zmian paradygmatu ekonomii jako nauki. Wiąże się to zarówno z dostrzeganiem w konsumencie istoty nie tylko racjonalnej, ale także (a może przede wszystkim) emocjonalnej, jak i uwzględnieniem kontekstu społecznego, który matematyczna szkoła ekonomii odsunęła na plan dalszy. Integrowanie ekonomii z naukami społecznymi, z którymi jest ona formalnie związana, można uznać za nurt interesujący oraz właściwy. W powiązaniu z tymi kierunkami badań i myślenia naukowego można rozpatrywać treści zawarte w pracy.


Szczegóły: Reklama i PR na rozdrożu? - Henryk Mruk

Tytuł: Reklama i PR na rozdrożu?
Podtytuł:

Autor: Henryk Mruk
Wydawnictwo: Passat Paweł Pietrzyk Wydawnictwo
ISBN: 9788361053095
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 174
Oprawa: miękka
Waga: 0.24 kg


Recenzje: Reklama i PR na rozdrożu? - Henryk Mruk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Reklama i PR na rozdrożu?

Pogłębione spojrzenie na zagadnienia reklamy oraz public relations wpisuje się w toczącą się dyskusję na temat zmian paradygmatu ekonomii jako nauki. Wiąże się to zarówno z dostrzeganiem w konsumencie istoty nie tylko racjonalnej, ale także (a może przede wszystkim) emocjonalnej, jak i uwzględnieniem kontekstu społecznego, który matematyczna szkoła ekonomii odsunęła na plan dalszy. Integrowanie ekonomii z naukami społecznymi, z którymi jest ona formalnie związana, można uznać za nurt interesujący oraz właściwy. W powiązaniu z tymi kierunkami badań i myślenia naukowego można rozpatrywać treści zawarte w pracy.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2011-05-01

Cena 50,80 PLN
Nasza cena 40,71 PLN
Oszczędzasz 19%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Reklama i PR na rozdrożu? - Henryk Mruk

Tytuł: Reklama i PR na rozdrożu?
Podtytuł:

Autor: Henryk Mruk
Wydawnictwo: Passat Paweł Pietrzyk Wydawnictwo
ISBN: 9788361053095
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 174
Oprawa: miękka
Waga: 0.24 kg


Recenzje: Reklama i PR na rozdrożu? - Henryk Mruk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×