Wizerunek firmy w mediach

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 49,00 PLN
Nasza cena: 39,30 PLN
Oszczędzasz 19%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Wizerunek firmy w mediach - Józef Szocki

Wizerunek firmy to całokształt odczuć, wrażeń i przekonań posiadanych o niej - o jej pozycji i ofercie przez otoczenie. Jednoczy on pracowników w dążeniu do osiągania celów i realizacji zadań firmy. Uzasadnia to potrzebę przekazywania wiedzy i doskonalenia się w umiejętności jego kształtowania przez media masowe - czytane, słuchane i oglądane przez miliony osób. Niniejszy podręcznik systematyzuje wiedzę o wizerunku firmy w mediach. Może służyć jako pomoc dydaktyczna nie tylko studentom kierunków zarządzania i marketingu, ale także pracownikom public relations.

Dodatkową zaletą publikacji jest zaprezentowanie wiedzy o mediach jako instytucjach i jako sztuce, o ich walorach przydatnych do kształtowania wizerunku firmy, o reklamie upowszechnianej za ich pośrednictwem. Może być przez to pomocna w studiach dziennikarskich i pracy agencji reklamowych, szczególnie media plannerów i media buyerów.


Szczegóły: Wizerunek firmy w mediach - Józef Szocki

Tytuł: Wizerunek firmy w mediach
Podtytuł:

Autor: Józef Szocki
Wydawnictwo: Passat Paweł Pietrzyk Wydawnictwo
ISBN: 9788361053057
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 181
Oprawa: miękka
Waga: 0.25 kg


Recenzje: Wizerunek firmy w mediach - Józef Szocki

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Wizerunek firmy w mediach

Wizerunek firmy to całokształt odczuć, wrażeń i przekonań posiadanych o niej - o jej pozycji i ofercie przez otoczenie. Jednoczy on pracowników w dążeniu do osiągania celów i realizacji zadań firmy. Uzasadnia to potrzebę przekazywania wiedzy i doskonalenia się w umiejętności jego kształtowania przez media masowe - czytane, słuchane i oglądane przez miliony osób. Niniejszy podręcznik systematyzuje wiedzę o wizerunku firmy w mediach. Może służyć jako pomoc dydaktyczna nie tylko studentom kierunków zarządzania i marketingu, ale także pracownikom public relations.
Dodatkową zaletą publikacji jest zaprezentowanie wiedzy o mediach jako instytucjach i jako sztuce, o ich walorach przydatnych do kształtowania wizerunku firmy, o reklamie upowszechnianej za ich pośrednictwem. Może być przez to pomocna w studiach dziennikarskich i pracy agencji reklamowych, szczególnie media plannerów i media buyerów.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2011-05-01

Cena 49,00 PLN
Nasza cena 39,30 PLN
Oszczędzasz 19%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Wizerunek firmy w mediach - Józef Szocki

Tytuł: Wizerunek firmy w mediach
Podtytuł:

Autor: Józef Szocki
Wydawnictwo: Passat Paweł Pietrzyk Wydawnictwo
ISBN: 9788361053057
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 181
Oprawa: miękka
Waga: 0.25 kg


Recenzje: Wizerunek firmy w mediach - Józef Szocki

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×