Zarządzanie i planowanie marketingowe

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 49,00 PLN
Nasza cena: 39,30 PLN
Oszczędzasz 19%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Zarządzanie i planowanie marketingowe - Henryk Mruk

Celem pracy jest przedstawienie najważniejszych zasad i technik związanych z marketingowym zarządzaniem przedsiębiorstwem. Punktem wyjścia jest spojrzenie na proces wymiany, który ma mieć charakter ekwiwalentny. Oznacza to działanie na rzecz zapewnienia korzyści klientowi a jednocześnie odpowiedniej marży dla przedsiębiorstwa. Prezentowane treści odwołują się do zasad etyki gospodarczej, która jest podstawą ekwiwalentności wymiany, rozwoju zrównoważonego i długofalowego.

Wieloletnia współpraca autorów z przedsiębiorstwami w charakterze doradców, konsultantów, członków rad nadzorczych i ekspertów pozwoliła na ilustrowanie rozważań teoretycznych konkretnymi przykładami.


Szczegóły: Zarządzanie i planowanie marketingowe - Henryk Mruk

Tytuł: Zarządzanie i planowanie marketingowe
Podtytuł:

Autor: Henryk Mruk
Wydawnictwo: Passat Paweł Pietrzyk Wydawnictwo
ISBN: 9788361053071
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 221
Oprawa: miękka
Waga: 0.3 kg


Recenzje: Zarządzanie i planowanie marketingowe - Henryk Mruk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Celem pracy jest przedstawienie najważniejszych zasad i technik związanych z marketingowym zarządzaniem przedsiębiorstwem. Punktem wyjścia jest spojrzenie na proces wymiany, który ma mieć charakter ekwiwalentny. Oznacza to działanie na rzecz zapewnienia korzyści klientowi a jednocześnie odpowiedniej marży dla przedsiębiorstwa. Prezentowane treści odwołują się do zasad etyki gospodarczej, która jest podstawą ekwiwalentności wymiany, rozwoju zrównoważonego i długofalowego.
Wieloletnia współpraca autorów z przedsiębiorstwami w charakterze doradców, konsultantów, członków rad nadzorczych i ekspertów pozwoliła na ilustrowanie rozważań teoretycznych konkretnymi przykładami.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2011-05-01

Cena 49,00 PLN
Nasza cena 39,30 PLN
Oszczędzasz 19%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Zarządzanie i planowanie marketingowe - Henryk Mruk

Tytuł: Zarządzanie i planowanie marketingowe
Podtytuł:

Autor: Henryk Mruk
Wydawnictwo: Passat Paweł Pietrzyk Wydawnictwo
ISBN: 9788361053071
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 221
Oprawa: miękka
Waga: 0.3 kg


Recenzje: Zarządzanie i planowanie marketingowe - Henryk Mruk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×