Przedsiębiorstwo w warunkach globalnej konkurencji

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 39,30 PLN
Nasza cena: 28,08 PLN
Oszczędzasz 28%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Przedsiębiorstwo w warunkach globalnej konkurencji

W XXI wieku sukces gospodarczy każdego podmiotu jest uwarunkowany jego zdolnością do stawienia czoła globalnej konkurencji. Zdolność przedsiębiorstwa, regionu czy też państwa do sprostania konkurencji była od zawsze determinantą ekonomicznego powodzenia oraz dobrobytu. Jednak dzisiejsza globalna konkurencja przyjmuje zupełnie inny wymiar niż zjawisko konkurencji, z jaką zmagały się podmioty gospodarcze przez niemal cały XX wiek. Różnica ta nie sprowadza się wyłącznie do samej intensywności zjawiska, ale można mówić o jego zupełnie nowym wymiarze jakościowym. Najważniejszym wyznacznikiem tej nowej sytuacji jest wyeliminowanie barier nie tylko dla przepływu finalnych produktów, ale także likwidacji ograniczeń dla alokacji niemal wszystkich zasobów gospodarczych ponad granicami państw narodowych. Oznacza to niespotykany wcześniej skok w mobilności wszystkich czynników produkcji oraz czyni współczesny globalny rynek i globalną konkurencję zupełnie innymi, niż było to w okresie silnych państw narodowych i gospodarek oddzielonych wyraźnymi granicami.


Szczegóły: Przedsiębiorstwo w warunkach globalnej konkurencji

Tytuł: Przedsiębiorstwo w warunkach globalnej konkurencji
Podtytuł:

Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788376112749
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 240
Oprawa: miękka
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Przedsiębiorstwo w warunkach globalnej konkurencji

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Przedsiębiorstwo w warunkach globalnej konkurencji

W XXI wieku sukces gospodarczy każdego podmiotu jest uwarunkowany jego zdolnością do stawienia czoła globalnej konkurencji. Zdolność przedsiębiorstwa, regionu czy też państwa do sprostania konkurencji była od zawsze determinantą ekonomicznego powodzenia oraz dobrobytu. Jednak dzisiejsza globalna konkurencja przyjmuje zupełnie inny wymiar niż zjawisko konkurencji, z jaką zmagały się podmioty gospodarcze przez niemal cały XX wiek. Różnica ta nie sprowadza się wyłącznie do samej intensywności zjawiska, ale można mówić o jego zupełnie nowym wymiarze jakościowym. Najważniejszym wyznacznikiem tej nowej sytuacji jest wyeliminowanie barier nie tylko dla przepływu finalnych produktów, ale także likwidacji ograniczeń dla alokacji niemal wszystkich zasobów gospodarczych ponad granicami państw narodowych. Oznacza to niespotykany wcześniej skok w mobilności wszystkich czynników produkcji oraz czyni współczesny globalny rynek i globalną konkurencję zupełnie innymi, niż było to w okresie silnych państw narodowych i gospodarek oddzielonych wyraźnymi granicami.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2011-05-01

Cena 39,30 PLN
Nasza cena 28,08 PLN
Oszczędzasz 28%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Przedsiębiorstwo w warunkach globalnej konkurencji

Tytuł: Przedsiębiorstwo w warunkach globalnej konkurencji
Podtytuł:

Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788376112749
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 240
Oprawa: miękka
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Przedsiębiorstwo w warunkach globalnej konkurencji

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×