Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach

Książka
  • Oprawa: miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 30,50 PLN
Nasza cena: 26,04 PLN
Oszczędzasz 14%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach - Agnieszka Izabela Baruk

Przełom XX i XXI wieku zapoczątkował okres nasilonego podkreślania konieczności podmiotowego i zindywidualizowanego podejścia do każdego pracownika jako kreatora unikalnych wartości niematerialnych i materialnych decydujących o możliwościach rozwoju przedsiębiorstwa, w którym jest zatrudniony.



Książka powinna stać się inspiracją dla pracodawców do poszukiwania skutecznych rozwiązań służących eliminowaniu nieprawidłowości w relacjach międzyludzkich

w przedsiębiorstwach oraz doskonaleniu tych relacji dla wspólnego, czyli pracowników

i pracodawców, dobra. Praca składa się z czterech rozdziałów, zakończenia, bibliografii, spisu tabel i rysunków.

I. Postrzeganie współczesnych pracodawców przez pracowników.

II. Oczekiwania aktualnych i potencjalnych pracowników a działania personalne pracodawców.

III. Aktywność personalna pracodawców w warunkach ogólnoświatowego kryzysu.

IV. Alternatywne bodźce niematerialne skutecznie aktywizujące współczesnych pracowników.


Szczegóły: Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach - Agnieszka Izabela Baruk

Tytuł: Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach
Podtytuł:

Autor: Agnieszka Izabela Baruk
ISBN: 9788372855046
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 146
Oprawa: miękka
Waga: 0.25 kg


Recenzje: Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach - Agnieszka Izabela Baruk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach

  • Oprawa: miękka

Przełom XX i XXI wieku zapoczątkował okres nasilonego podkreślania konieczności podmiotowego i zindywidualizowanego podejścia do każdego pracownika jako kreatora unikalnych wartości niematerialnych i materialnych decydujących o możliwościach rozwoju przedsiębiorstwa, w którym jest zatrudniony.

Książka powinna stać się inspiracją dla pracodawców do poszukiwania skutecznych rozwiązań służących eliminowaniu nieprawidłowości w relacjach międzyludzkich
w przedsiębiorstwach oraz doskonaleniu tych relacji dla wspólnego, czyli pracowników
i pracodawców, dobra. Praca składa się z czterech rozdziałów, zakończenia, bibliografii, spisu tabel i rysunków.
I. Postrzeganie współczesnych pracodawców przez pracowników.
II. Oczekiwania aktualnych i potencjalnych pracowników a działania personalne pracodawców.
III. Aktywność personalna pracodawców w warunkach ogólnoświatowego kryzysu.
IV. Alternatywne bodźce niematerialne skutecznie aktywizujące współczesnych pracowników.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2011-05-01

Cena 30,50 PLN
Nasza cena 26,04 PLN
Oszczędzasz 14%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach - Agnieszka Izabela Baruk

Tytuł: Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach
Podtytuł:

Autor: Agnieszka Izabela Baruk
ISBN: 9788372855046
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 146
Oprawa: miękka
Waga: 0.25 kg


Recenzje: Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach - Agnieszka Izabela Baruk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×