Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3 23/2011

,

Książka
Wysyłka: 2-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 26,00 PLN
Nasza cena: 22,05 PLN
Oszczędzasz 15%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3 - Pietraszewski Marian, Strzelecka Krystyna

Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000

Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.


Szczegóły: Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3 - Pietraszewski Marian, Strzelecka Krystyna

Tytuł: Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3
Podtytuł: 23/2011
Autor: Pietraszewski Marian, Strzelecka Krystyna
Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
ISBN: 9788362325399
Kategoria: Podręczniki
MEN: 23/2011
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 224
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.364 kg


Recenzje: Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3 - Pietraszewski Marian, Strzelecka Krystyna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3
23/2011

,

Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000 Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.

Cena 26,00 PLN
Nasza cena 22,05 PLN
Oszczędzasz 15%
Wysyłka: 2-3 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3 - Pietraszewski Marian, Strzelecka Krystyna

Tytuł: Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3
Podtytuł: 23/2011
Autor: Pietraszewski Marian, Strzelecka Krystyna
Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
ISBN: 9788362325399
Kategoria: Podręczniki
MEN: 23/2011
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 224
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.364 kg


Recenzje: Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3 - Pietraszewski Marian, Strzelecka Krystyna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×