Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym Perspektywa organizacyjnego uczenia się

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 37,80 PLN
Nasza cena: 34,59 PLN
Oszczędzasz 8%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym - Batorski Jarema

Monografia jest rezultatem badań nad zarządzaniem przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej z punktu widzenia organizacyjnego uczenia się. Podjęte badania umożliwiły poszukiwanie niestandardowych sposobów i metod zarządzania przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej. W procesie badawczym uprawomocniono analizy jakościowe jako współistotne z analizami ilościowymi. Pozwoliło to na aplikację zarządzania wiedzą i organizacyjnego uczenia się do przestrzeni biznesu turystycznego, sformułowanie i wykorzystanie metodyki paradoksów sytuacji kryzysowej w analizie przedsiębiorstw turystycznych, identyfikację modeli zarządzania w sytuacjach trudnych, a także zaproponowanie metodyki tworzenia potencjału do zarządzania kryzysowego oraz kreowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uczącego się w kryzysie.


Szczegóły: Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym - Batorski Jarema

Tytuł: Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym
Podtytuł: Perspektywa organizacyjnego uczenia się
Autor: Batorski Jarema
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323334644
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 182
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg


Recenzje: Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym - Batorski Jarema

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym
Perspektywa organizacyjnego uczenia się

Monografia jest rezultatem badań nad zarządzaniem przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej z punktu widzenia organizacyjnego uczenia się. Podjęte badania umożliwiły poszukiwanie niestandardowych sposobów i metod zarządzania przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej. W procesie badawczym uprawomocniono analizy jakościowe jako współistotne z analizami ilościowymi. Pozwoliło to na aplikację zarządzania wiedzą i organizacyjnego uczenia się do przestrzeni biznesu turystycznego, sformułowanie i wykorzystanie metodyki paradoksów sytuacji kryzysowej w analizie przedsiębiorstw turystycznych, identyfikację modeli zarządzania w sytuacjach trudnych, a także zaproponowanie metodyki tworzenia potencjału do zarządzania kryzysowego oraz kreowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uczącego się w kryzysie.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2013-02-15

Cena 37,80 PLN
Nasza cena 34,59 PLN
Oszczędzasz 8%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym - Batorski Jarema

Tytuł: Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym
Podtytuł: Perspektywa organizacyjnego uczenia się
Autor: Batorski Jarema
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323334644
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 182
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg


Recenzje: Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym - Batorski Jarema

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×