Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym Perspektywa organizacyjnego uczenia się
Batorski Jarema
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Oprawa: Miękka
Opis: Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym - Batorski Jarema
Monografia jest rezultatem badań nad zarządzaniem przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej z punktu widzenia organizacyjnego uczenia się. Podjęte badania umożliwiły poszukiwanie niestandardowych sposobów i metod zarządzania przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej. W procesie badawczym uprawomocniono analizy jakościowe jako współistotne z analizami ilościowymi. Pozwoliło to na aplikację zarządzania wiedzą i organizacyjnego uczenia się do przestrzeni biznesu turystycznego, sformułowanie i wykorzystanie metodyki paradoksów sytuacji kryzysowej w analizie przedsiębiorstw turystycznych, identyfikację modeli zarządzania w sytuacjach trudnych, a także zaproponowanie metodyki tworzenia potencjału do zarządzania kryzysowego oraz kreowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uczącego się w kryzysie.
Szczegóły: Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym - Batorski Jarema
Tytuł: Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym
Podtytuł: Perspektywa organizacyjnego uczenia się
Autor: Batorski Jarema
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323334644
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 182
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg
Recenzje: Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym - Batorski Jarema
Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym
Perspektywa organizacyjnego uczenia się
Batorski Jarema
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Oprawa: Miękka
Monografia jest rezultatem badań nad zarządzaniem przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej z punktu widzenia organizacyjnego uczenia się. Podjęte badania umożliwiły poszukiwanie niestandardowych sposobów i metod zarządzania przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej. W procesie badawczym uprawomocniono analizy jakościowe jako współistotne z analizami ilościowymi. Pozwoliło to na aplikację zarządzania wiedzą i organizacyjnego uczenia się do przestrzeni biznesu turystycznego, sformułowanie i wykorzystanie metodyki paradoksów sytuacji kryzysowej w analizie przedsiębiorstw turystycznych, identyfikację modeli zarządzania w sytuacjach trudnych, a także zaproponowanie metodyki tworzenia potencjału do zarządzania kryzysowego oraz kreowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uczącego się w kryzysie.
Zapowiedź 2013-02-15
Szczegóły: Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym - Batorski Jarema
Tytuł: Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym
Podtytuł: Perspektywa organizacyjnego uczenia się
Autor: Batorski Jarema
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323334644
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 182
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg