Książka
  • Wydawnictwo: SportWin
  • Oprawa: broszura
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 68,00 PLN
Nasza cena: 45,00 PLN
Oszczędzasz 33%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Public relations w sporcie - Godlewski Piotr, Rydzak Waldemar, Trębecki Jacek

Rosnce zainteresowanie sportem powoduje e niezbdne staje si prowadzenie bada nad zachowaniem podmiotów które z t sfer spoecznogospodarcz s zwizane. Z zadowoleniem mona odnotowa fakt e przygotowane zostao opracowanie skupione na jednorodnej tematyce dziaaniach public relations w sporcie.

Wysoko naley oceni to e poszczególne czci pracy zostay przygotowane przez specjalistów zajmujcych si poszczególnymi narzdziami public relations a przy tym zwizanych ze sfer sportu. Fakt e autorzy przygotowali rozdziay wedug planu dodatkowo podnosi warto publikacji. Zalet niniejszej publikacji s zawarte w niej praktyczne studia przypadku.

Mog z penym przekonaniem poleci t publikacj osobom zajmujcym si na co dzie sportem oraz budowaniem wizerunku sportu lub z jego wykorzystaniem.

Prof. dr hab. Henryk Mruk Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu


Szczegóły: Public relations w sporcie - Godlewski Piotr, Rydzak Waldemar, Trębecki Jacek

Tytuł: Public relations w sporcie
Autor: Godlewski Piotr, Rydzak Waldemar, Trębecki Jacek
Wydawnictwo: SportWin
ISBN: 9788392935315
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 330
Format: 17 x 24
Oprawa: broszura


Recenzje: Public relations w sporcie - Godlewski Piotr, Rydzak Waldemar, Trębecki Jacek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka
  • Wydawnictwo: SportWin
  • Oprawa: broszura

Rosnce zainteresowanie sportem powoduje e niezbdne staje si prowadzenie bada nad zachowaniem podmiotów które z t sfer spoecznogospodarcz s zwizane. Z zadowoleniem mona odnotowa fakt e przygotowane zostao opracowanie skupione na jednorodnej tematyce dziaaniach public relations w sporcie.

Wysoko naley oceni to e poszczególne czci pracy zostay przygotowane przez specjalistów zajmujcych si poszczególnymi narzdziami public relations a przy tym zwizanych ze sfer sportu. Fakt e autorzy przygotowali rozdziay wedug planu dodatkowo podnosi warto publikacji. Zalet niniejszej publikacji s zawarte w niej praktyczne studia przypadku.

Mog z penym przekonaniem poleci t publikacj osobom zajmujcym si na co dzie sportem oraz budowaniem wizerunku sportu lub z jego wykorzystaniem.

Prof. dr hab. Henryk Mruk Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 68,00 PLN
Nasza cena 45,00 PLN
Oszczędzasz 33%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Public relations w sporcie - Godlewski Piotr, Rydzak Waldemar, Trębecki Jacek

Tytuł: Public relations w sporcie
Autor: Godlewski Piotr, Rydzak Waldemar, Trębecki Jacek
Wydawnictwo: SportWin
ISBN: 9788392935315
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 330
Format: 17 x 24
Oprawa: broszura


Recenzje: Public relations w sporcie - Godlewski Piotr, Rydzak Waldemar, Trębecki Jacek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×