Teczka pracy nauczyciela przedszkola
- Wydawnictwo: Forum
- Oprawa: segregator
Opis: Teczka pracy nauczyciela przedszkola
Specjalnie dla Państwa, zespół autorów opracowali komplet unikatowych ćwiczeń dostosowanych do potrzeb dzieci z różnych grup wiekowych oraz potrzeb dzieci ze SPE, wzorcowe zapisy w dziennikach potwierdzające realizację podstawy programowej, zestaw ulotek dla rodziców o rozwoju i zdrowia dziecka.
Praktyczne wskazówki i porady naszych ekspertów stanowią nieocenioną pomoc w codziennej pracy i pozwolą zaoszczędzić czas, który teraz przeznaczają Państwo na przygotowywanie własnych pomocy.
Zawartość publikacji:
- Materiały do realizacji wszystkich 15 obszarów umiejętności zapisanych w podstawie programowej w podziale na pory roku według kalendarza pracy przedszkola
- Materiały do pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi opracowane przez specjalistów – psychologów, logopedów i pediatrów
- Materiały na potrzeby współpracy z rodzicami
Zawartość płyt CD:
- karty pracy z ze wszystkich 15 obszarów umiejętności dzieci
- gotowe do wykorzystania materiały tj. przykładowe KIPU, PDW, arkusze do diagnozy i rozpoznawania potrzeb dzieci, listy kontrolne, ankiety i kwestionariusze do badania opinii rodziców i problemów dziecka
Zawartość płyty CD z muzyką do zajęć::
- nagrania dźwiękonaśladowcze – szum wiatru, odgłosy deszczu i burzy, dźwięki zwierząt, odgłosy instrumentów
- muzykę relaksacyjną i wyciszającą
- nagrania do tańców m.in. Zumby na potrzeby zajęć ruchowych
Autorzy:
Poradnik przygotował zespół złożony z nauczycieli wychowania przedszkolnego oraz doświadczonych pedagogów i psychologów.
Małgorzata Warzkiewicz – pedagog szkolny, wcześniej nauczyciel w przedszkolu, wychowawca klas I-III, pedagog środowiskowy w Ognisku Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w Opolu, nauczyciel – wychowawca świetlicy szkolnej w szkole podstawowej oraz w gimnazjum. Ukończyła studia podyplomowe na kierunkach pedagogika szkolna i przedszkolna, terapia pedagogiczna, oraz pedagogika opiekuńczo-wychowawcza. Specjalista i praktyk w dziedzinie logopedii szkolnej i przedszkolnej, a także oligofrenopedagogiki.
Lidia Kołodziejska – wicedyrektor w przedszkolu publicznym, propagatorka zajęć edukacyjnych prowadzonych metodą projektu, odznaczona Medalem Komisji Edukacji Narodowej; nauczyciel dyplomowany. Absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunek: wychowanie przedszkolne oraz nauczanie początkowe, ukończyła studia podyplomowe na kierunku zarządzanie oświatą, wolontariusz Fundacji na Rzecz Dzieci Specjalnej Troski „Promyk Słońca”.
Magdalena Budzińska – nauczyciel przedszkola. Absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu kierunek edukacja elementarna z terapią, ukończyła studia podyplomowe Pedagogika specjalność wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe oraz pedagogikę specjalną w zakresie oligofrenopedagogiki.
Anna Biernacka - nauczyciel mianowany, pedagog i psycholog, obecnie pracuje w poradni psychologiczno-pedagogicznej
Janina Wołot - dyrektor z 33-letnim stażem pracy, w tym na stanowisku dyrektora przedszkola 25 lat; nauczyciel dyplomowany. Wykształcenie: mgr pedagogiki przedszkolnej; studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej oraz zarządzanie placówkami oświatowymi; certyfikaty w zakresie: Kinzjologii edukacyjnej, Arterapii oraz Ćwiczeń integrujących. Opracowała i wdrożyła wspólnie z panią Marią Małek program "Profilaktyka niepowodzeń szkolnych już w przedszkolu", jest autorką "Programu terapeutycznego dla dzieci z ryzykiem dysleksji".
Marzena Frąckowiak - trener edukacji i biznesu. Założycielka Pracowni Inżynierii Personalnej. Specjalizuje się w szkoleniach dla nauczycieli z zakresu, m.in.: wywierania wpływu, pozytywnej komunikacji, motywacji, współpracy z roszczeniowym rodzicem. Autorka poradników dla nauczycieli szkolnych i przedszkolnych.
Kinga Rusin - absolwentka psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Zajmuje się diagnozą i terapią dzieci i młodzieży (m.in. trudności szkolne, niska samooceny, ADHD, depresja).
Anna Kałuba – Korczak - psycholog w Centrum Informacyjno – Konsultacyjnym do spraw Dzieci Zdolnych działającym przy SPP-P „Uniwersytet dla Rodziców”. Zajmuje się dziećmi zdolnymi i szeroko pojętą kreatywnością w myśleniu i działaniu. Prowadzi warsztaty myślenia twórczego, dla dzieci od 3 roku życia i szkoli specjalistów do pracy metodami aktywnymi z dziećmi i młodzieżą.
Wszystkie propozycje ćwiczeń zostały skonsultowane ze specjalistami z różnych dziedzin – od dydaktyków po lekarzy-pediatrów
Szczegóły: Teczka pracy nauczyciela przedszkola
Tytuł: Teczka pracy nauczyciela przedszkola
Wydawnictwo: Forum
ISBN: 9788326011504
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 360
Oprawa: segregator
Recenzje: Teczka pracy nauczyciela przedszkola
Teczka pracy nauczyciela przedszkola
- Wydawnictwo: Forum
- Oprawa: segregator
Specjalnie dla Państwa, zespół autorów opracowali komplet unikatowych ćwiczeń dostosowanych do potrzeb dzieci z różnych grup wiekowych oraz potrzeb dzieci ze SPE, wzorcowe zapisy w dziennikach potwierdzające realizację podstawy programowej, zestaw ulotek dla rodziców o rozwoju i zdrowia dziecka.
Praktyczne wskazówki i porady naszych ekspertów stanowią nieocenioną pomoc w codziennej pracy i pozwolą zaoszczędzić czas, który teraz przeznaczają Państwo na przygotowywanie własnych pomocy.
Zawartość publikacji:
- Materiały do realizacji wszystkich 15 obszarów umiejętności zapisanych w podstawie programowej w podziale na pory roku według kalendarza pracy przedszkola
- Materiały do pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi opracowane przez specjalistów – psychologów, logopedów i pediatrów
- Materiały na potrzeby współpracy z rodzicami
Zawartość płyt CD:
- karty pracy z ze wszystkich 15 obszarów umiejętności dzieci
- gotowe do wykorzystania materiały tj. przykładowe KIPU, PDW, arkusze do diagnozy i rozpoznawania potrzeb dzieci, listy kontrolne, ankiety i kwestionariusze do badania opinii rodziców i problemów dziecka
Zawartość płyty CD z muzyką do zajęć::
- nagrania dźwiękonaśladowcze – szum wiatru, odgłosy deszczu i burzy, dźwięki zwierząt, odgłosy instrumentów
- muzykę relaksacyjną i wyciszającą
- nagrania do tańców m.in. Zumby na potrzeby zajęć ruchowych
Autorzy:
Poradnik przygotował zespół złożony z nauczycieli wychowania przedszkolnego oraz doświadczonych pedagogów i psychologów.
Małgorzata Warzkiewicz – pedagog szkolny, wcześniej nauczyciel w przedszkolu, wychowawca klas I-III, pedagog środowiskowy w Ognisku Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w Opolu, nauczyciel – wychowawca świetlicy szkolnej w szkole podstawowej oraz w gimnazjum. Ukończyła studia podyplomowe na kierunkach pedagogika szkolna i przedszkolna, terapia pedagogiczna, oraz pedagogika opiekuńczo-wychowawcza. Specjalista i praktyk w dziedzinie logopedii szkolnej i przedszkolnej, a także oligofrenopedagogiki.
Lidia Kołodziejska – wicedyrektor w przedszkolu publicznym, propagatorka zajęć edukacyjnych prowadzonych metodą projektu, odznaczona Medalem Komisji Edukacji Narodowej; nauczyciel dyplomowany. Absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunek: wychowanie przedszkolne oraz nauczanie początkowe, ukończyła studia podyplomowe na kierunku zarządzanie oświatą, wolontariusz Fundacji na Rzecz Dzieci Specjalnej Troski „Promyk Słońca”.
Magdalena Budzińska – nauczyciel przedszkola. Absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu kierunek edukacja elementarna z terapią, ukończyła studia podyplomowe Pedagogika specjalność wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe oraz pedagogikę specjalną w zakresie oligofrenopedagogiki.
Anna Biernacka - nauczyciel mianowany, pedagog i psycholog, obecnie pracuje w poradni psychologiczno-pedagogicznej
Janina Wołot - dyrektor z 33-letnim stażem pracy, w tym na stanowisku dyrektora przedszkola 25 lat; nauczyciel dyplomowany. Wykształcenie: mgr pedagogiki przedszkolnej; studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej oraz zarządzanie placówkami oświatowymi; certyfikaty w zakresie: Kinzjologii edukacyjnej, Arterapii oraz Ćwiczeń integrujących. Opracowała i wdrożyła wspólnie z panią Marią Małek program "Profilaktyka niepowodzeń szkolnych już w przedszkolu", jest autorką "Programu terapeutycznego dla dzieci z ryzykiem dysleksji".
Marzena Frąckowiak - trener edukacji i biznesu. Założycielka Pracowni Inżynierii Personalnej. Specjalizuje się w szkoleniach dla nauczycieli z zakresu, m.in.: wywierania wpływu, pozytywnej komunikacji, motywacji, współpracy z roszczeniowym rodzicem. Autorka poradników dla nauczycieli szkolnych i przedszkolnych.
Kinga Rusin - absolwentka psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Zajmuje się diagnozą i terapią dzieci i młodzieży (m.in. trudności szkolne, niska samooceny, ADHD, depresja).
Anna Kałuba – Korczak - psycholog w Centrum Informacyjno – Konsultacyjnym do spraw Dzieci Zdolnych działającym przy SPP-P „Uniwersytet dla Rodziców”. Zajmuje się dziećmi zdolnymi i szeroko pojętą kreatywnością w myśleniu i działaniu. Prowadzi warsztaty myślenia twórczego, dla dzieci od 3 roku życia i szkoli specjalistów do pracy metodami aktywnymi z dziećmi i młodzieżą.
Wszystkie propozycje ćwiczeń zostały skonsultowane ze specjalistami z różnych dziedzin – od dydaktyków po lekarzy-pediatrów
Szczegóły: Teczka pracy nauczyciela przedszkola
Tytuł: Teczka pracy nauczyciela przedszkola
Wydawnictwo: Forum
ISBN: 9788326011504
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 360
Oprawa: segregator