loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
60.62 Książki NAKOM

Programowanie gier część II. Direct X

Paweł Pięciak

Wydawnictwo: NAKOM
Oprawa: miękka
60,62 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 60,62 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Pierwsza część książki „Programowanie gier” miała za zadanie zaznajomienie czytelnika z podstawowymi funkcjami, które oferuje język „Visual Basic” oraz z algorytmami które za jego pomocą możemy stworzyć.
Tym razem pójdziemy krok dalej i stworzymy gry, których nie powstydziłaby się żadna poważna firma.
Nauka programowania, poprzez tworzenie gier ma i będzie miała swoich zwolenników.
Jednakże gdy ktoś chce się tym zająć „na poważnie”, musi poznać bardziej skomplikowane funkcje i algorytmy.
Zajmiemy się tutaj programowaniem również w języku Visual Basic, ale już wesprzemy go komponentem „DirectX”.
Wiem, że słowo „DirectX” „obiło” się już o uszy nie jednemu graczowi. Zdaję sobie jednak sprawę z tego, że nie każdy wie co to jest ten cały „DirectX”.
Często mówi się – „trzeba to zainstalować, aby działały gry” i na tym kończy się nasza wiedza na temat jego funkcji.
Spoglądając okiem programisty, „DirectX’a” można określić zdaniem: jest to zestaw funkcji i procedur do wykorzystania w naszych programach, usprawniający wyświetlanie grafiki, obsługę dźwięku i urządzeń.
Mówiąc w dwóch słowach: bardzo pożyteczne.
Wszystkie tworzone obecnie gry pisane są w językach z wykorzystaniem „DirectX’a”.
Kolejne wersje tego komponentu zawierają nowe oraz ulepszone funkcje i procedury.
Same konkrety i praktyka, która uczyni z Ciebie czytelniku mistrza w dziedzinie tworzenia gier.
Dodatkowo, dzięki tej książce dowiesz się jak przygotować Twoją grę na sprzedaż.
(Paweł Pięciak)

Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.

Szczegóły

Tytuł
Programowanie gier część II. Direct X
Autor
Paweł Pięciak
Wydawnictwo
NAKOM
Rok wydania
2007
Oprawa
miękka
Ilość stron
436
Format
17.6x25.0 cm
ISBN
9788389529329
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788389529329

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
60,62 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 60,62 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Programowanie gier część II. Direct X - Paweł Pięciak
Programowanie gier część II. Direct X
Paweł Pięciak
60,62 zł
Przejdź do koszyka
60,62 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO