Managing Enterprises. Social aspects

,

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 15,80 PLN
Nasza cena: 12,90 PLN
Oszczędzasz 18%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Managing Enterprises. Social aspects - Kałkowska Joanna, Włodarkiewicz-Klimek Hanna (red.)

Książka prezentuje zagadnienia związane z szeroko rozumianym zarządzaniem przedsiębiorstwem szczególnie akcentując aspekty społeczne. Zagadnienia te dotyczą między innymi koncepcji przedsiębiorstwa zwinnego w ujęciu klasycznym a także społecznej odpowiedzialności biznesu wobec pracowników przedsiębiorstwa zwinnego, kształtowania funkcji personalnej przedsiębiorstw w warunkach gospodarki wiedzy, wewnętrznej tożsamości organizacyjnej przedsiębiorstwa oraz doskonalenia modelu współpracy przedsiębiorstw. Poruszana w książce problematyka cechuje się oryginalnością w podejściu do rozwiązywanych problemów a zaprezentowana wiedza będąca efektem prac naukowo-badawczych poszczególnych autorów może być użyteczna dla wszystkich osób zainteresowanych omawianą w książce problematyką.


Szczegóły: Managing Enterprises. Social aspects - Kałkowska Joanna, Włodarkiewicz-Klimek Hanna (red.)

Tytuł: Managing Enterprises. Social aspects
Autor: Kałkowska Joanna, Włodarkiewicz-Klimek Hanna (red.)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
ISBN: 9788371438691
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 86


Recenzje: Managing Enterprises. Social aspects - Kałkowska Joanna, Włodarkiewicz-Klimek Hanna (red.)

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Managing Enterprises. Social aspects

,

Książka prezentuje zagadnienia związane z szeroko rozumianym zarządzaniem przedsiębiorstwem szczególnie akcentując aspekty społeczne. Zagadnienia te dotyczą między innymi koncepcji przedsiębiorstwa zwinnego w ujęciu klasycznym a także społecznej odpowiedzialności biznesu wobec pracowników przedsiębiorstwa zwinnego, kształtowania funkcji personalnej przedsiębiorstw w warunkach gospodarki wiedzy, wewnętrznej tożsamości organizacyjnej przedsiębiorstwa oraz doskonalenia modelu współpracy przedsiębiorstw. Poruszana w książce problematyka cechuje się oryginalnością w podejściu do rozwiązywanych problemów a zaprezentowana wiedza będąca efektem prac naukowo-badawczych poszczególnych autorów może być użyteczna dla wszystkich osób zainteresowanych omawianą w książce problematyką.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 15,80 PLN
Nasza cena 12,90 PLN
Oszczędzasz 18%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Managing Enterprises. Social aspects - Kałkowska Joanna, Włodarkiewicz-Klimek Hanna (red.)

Tytuł: Managing Enterprises. Social aspects
Autor: Kałkowska Joanna, Włodarkiewicz-Klimek Hanna (red.)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
ISBN: 9788371438691
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 86


Recenzje: Managing Enterprises. Social aspects - Kałkowska Joanna, Włodarkiewicz-Klimek Hanna (red.)

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×