35.96
Książki
Promotor
Marketing w procesie zarządzania firmą Danmark
Wydawnictwo:
Promotor
Oprawa: Miękka
35,96 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 35,96 zł
(0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Niniejsza publikacja daje wszechstronny opis zagadnień marketingu.
Pomaga poznać i zrozumieć podstawowe koncepcje i praktyczne rozwiązania marketingu jaki jest wykorzystywany w rozmaitych sytuacjach. Na przykładzie analizy Przedsiębiorstwa Handlowego DANMARK możemy ocenić jak firma realizuje swoje cele w mało optymistycznej dobie dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.
Pomaga poznać i zrozumieć podstawowe koncepcje i praktyczne rozwiązania marketingu jaki jest wykorzystywany w rozmaitych sytuacjach. Na przykładzie analizy Przedsiębiorstwa Handlowego DANMARK możemy ocenić jak firma realizuje swoje cele w mało optymistycznej dobie dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.
Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.
Szczegóły
Tytuł
Marketing w procesie zarządzania firmą Danmark
Autor
Synowiec Małgorzata
Wydawnictwo
Promotor
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
116
Format
170x240
ISBN
9788360095065
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788360095065
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing w procesie zarządzania firmą Danmark
35,96 zł
Recenzje