Marketing Mechanizmy gry rynkowej

Książka

Marketing
Mechanizmy gry rynkowej

Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 20,00 PLN
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 20,00 PLN
Nasza cena 0 PLN
Oszczędzasz 14%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Współczesną gospodarkę charakteryzuje postępujący proces globalizacji, wiążący się z potrzebą poszukiwania coraz bardziej wyrafinowanych metod dochodzenia do klienta w różnych strefach aktywności rynkowej przedsiębiorstwa. Wyłania się zatem coraz większa potrzeba znajomości reguł mechanizmu rynkowego i umiejętności stosowania elastycznych narzędzi marketingowych w zależności od warunków działania, w jakich znalazło się przedsiębiorstwo.



Celem prezentowanej książki jest przedstawienie istoty i kierunków rozwoju współczesnego marketingu z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych rynków i związanym z tym doborem instrumentarium marketingowego.


Szczegóły

Tytuł: Marketing

Podtytuł: Mechanizmy gry rynkowej

Autor: Joanna Szwacka-Mokrzycka

Wydawnictwo: SGGW Wydawnictwo Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

ISBN: 9788375834192

Rok wydania: 2012

Ilość stron: 135

Oprawa: miękka

Waga: 0.24 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×