Podstawy marketingu dla inżynierów
Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 17,50 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Podstawy marketingu dla inżynierów - Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka

Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu.


Szczegóły: Podstawy marketingu dla inżynierów - Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka

Tytuł: Podstawy marketingu dla inżynierów
Autor: Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
ISBN: 9788372073662
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 170
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.298 kg


Recenzje: Podstawy marketingu dla inżynierów - Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Podstawy marketingu dla inżynierów

,

Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Sugerowana cena detaliczna 17,50 PLN
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Podstawy marketingu dla inżynierów - Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka

Tytuł: Podstawy marketingu dla inżynierów
Autor: Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
ISBN: 9788372073662
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 170
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.298 kg


Recenzje: Podstawy marketingu dla inżynierów - Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×