White Paper Marketing Handbook

,

White Paper Marketing Handbook

,

Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 107,10 PLN
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 107,10 PLN
Nasza cena 0 PLN
Oszczędzasz 2%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Discover how white papers can create interest, generate leads, build relationships and drive sales. THE WHITE PAPER MARKETING HANDBOOK is the first of its kind, and offers the inside information from top companies on how to create effective white papers using a variety of media. Practical and loaded with illustrations from industry giants like IBM and Home Depot, THE WHITE PAPER MARKETING HANDBOOK also shows you how white papers fit into successful Integrated Marketing Communications efforts. Get on the cutting-edge of marketing using white papers with THE WHITE PAPER MARKETING HANDBOOK.Introduction. Chapter. 1. The "Edu-Marketing" Revolution. 2. What is White Paper marketing? 3. Why White Papers Work. 4. How You Can Profit from White-Paper-Based Marketing Campaigns. 5. The Edu-Marketing Mindset. 6. Your White Paper Marketing Plan. 7. Creating White Paper Content. 8. White Papers as Buyer Education. 9. White Papers as a Lead Generation Tool. 10. Measuring Your Results. Appendix of Resources, Vendors, Associations publications, and Web sites.

Szczegóły

Tytuł: White Paper Marketing Handbook

Autor: Robert W. Bly, R Bly

Producent: South-West Thomson Learning

ISBN: 9780324300826

Rok produkcji: 2005

Ilość stron: 256

Oprawa: Twarda

Waga: 0.54 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×