Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 210,00 PLN
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 210,00 PLN
Nasza cena 0 PLN
Oszczędzasz 4%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Introduce important stakeholder and ethical frameworks and the social, legal, political, and ethical responsibilities of a business to external and internal groups, while sharpening your students' ethical decision-making abilities.Part I: BUSINESS, SOCIETY, AND STAKEHOLDERS. 1. The Business and Society Relationship. 2. Corporate Citizenship: Social Responsibility, Responsiveness, and Performance. 3. The Stakeholder Approach to Business, Society, and Ethics. Part II: CORPORATE GOVERNANCE AND STRATEGIC MANAGEMENT ISSUES. 4. Corporate Governance: Foundational Issues. 5. Strategic Management and Corporate Public Affairs. 6. Issues Management and Crisis Management. Part III: BUSINESS ETHICS AND MANAGEMENT. 7. Business Ethics Fundamentals. 8. Personal and Organizational Ethics. 9. Business Ethics and Technology. 10. Ethical Issues in the Global Arena. Part IV: EXTERNAL STAKEHOLDER ISSUES. 11. Business, Government, and Regulation. 12. Business Influence on Government and Public Policy. 13. Consumer Stakeholders: Information Issues and Responses. 14. Consumer Stakeholders: Product and Service Issues. 15. The Natural Environment as Stakeholder. 16. Business and Community Stakeholders. Part V: INTERNAL STAKEHOLDER ISSUES. 17. Employee Stakeholders and Workplace Issues. 18. Employee Stakeholders: Privacy, Safety, and Health. 19. Employment Discrimination and Affirmative Action.

Szczegóły

Tytuł: Business and Society

Autor: Archie B. Carroll, Ann Buchholtz, A Buchholz

Producent: South-West Thomson Learning

ISBN: 9780324580655

Rok produkcji: 2008

Ilość stron: 992

Oprawa: Miękka

Waga: 1.54 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×