Essentials of Business Communication

,

Essentials of Business Communication

,

Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 612,20 PLN
Nasza cena 577,60 PLN
Oszczędzasz 5%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 612,20 PLN
Nasza cena 577,60 PLN
Oszczędzasz 5%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

This cost-effective textbook/workbook/handbook presents a streamlined approach to business communication that includes comprehensive Web resources and unparalleled author support for instructors and students. ESSENTIALS provides a four-in-one learning package: (1) authoritative text, (2) practical workbook, (3) self-teaching grammar/mechanics handbook, and (4) premium Web site (www.meguffey.com). Especially effective for students with outdated or inadequate language skills, ESSENTIALS offers extraordinary digital and printed exercises to help students build confidence as they review grammar, punctuation, and writing guidelines. Textbook chapters teach basic writing skills and then apply these skills to a variety of e-mails, memos, letters, reports, and resumes. Realistic model documents and structured writing assignments build lasting workplace skills. The Eighth Edition of this award-winning favorite features increased coverage of professionalism, employment communication, and communication technology in the workplace.UNIT 1: COMMUNICATION FOUNDATIONS. 1 Career Success Begins With Communication Skills. UNIT 2: THE WRITING PROCESS. 2 Planning Business Messages. 3 Composing Business Messages. 4 Revising Business Messages. UNIT 3: COMMUNICATING AT WORK. 5 Electronic Messages and Memorandums. 6 Positive Messages. 7 Negative Messages. 8 Persuasive Messages. UNIT 4: REPORTING WORKPLACE DATA. 9 Informal Reports. 10 Formal Reports. UNIT 5: DEVELOPING TEAM, PROFESSIONAL, AND ETHICS. 11 Professionalism at Work: Business Etiquette, Ethics, Teamwork, and Meetings. 12 Business Presentations. UNIT 6: EMPLOYMENT COMMUNICATION. 13 The Job Search, Resumes, and Cover Letters. 14 Interviewing and Following Up. Appendix A Reference Guide to Document Formats. Appendix B Correction Symbols and Proofreading Marks. Appendix C Documentation Formats. Grammar/Mechanics Handbook.

Szczegóły

Tytuł: Essentials of Business Communication

Autor: Mary Ellen Guffey, M Guffey

Producent: South-West Thomson Learning

ISBN: 9780324588002

Rok produkcji: 2009

Ilość stron: 560

Oprawa: brak formatu

Waga: 1.09 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×