Services Marketing 2ed

, ,

Services Marketing 2ed

, ,

  • Producent: Palgrave Macmillan
  • Rok produkcji: 2002
  • ISBN: 9780333777923
  • Ilość stron: 320
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 404,00 PLN
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 404,00 PLN
Nasza cena 0 PLN
Oszczędzasz 6%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

This text has been substantially updated to cover all the most recent developments in services marketing, such as technological advances, and to make sure that the case studies and examples are as relevant and current as possible. The case studies come from a wider range of countries and types of industries, to ensure that the text caters appropriately for the student market. The book offers a comprehensive set of pedagogical tools and, as well as the case studies, each chapter contains learning objectives and end-of-chapter discussion questions and case study questions. The text also has an accompanying web site with an instructor's manual and OHP slides.Introduction - Setting the Context - Service Goals: Use of Metaphors - Service Encounters - Consumer Experiences - Service Design - Internal Marketing - Service Quality and Customer Satisfaction - Relationship Marketing - Service Profitability - Further Research Issues and Conclusion - Case Studies

Szczegóły

Tytuł: Services Marketing 2ed

Autor: Kim Harris, Steve Baron, K. Harris

Producent: Palgrave Macmillan

ISBN: 9780333777923

Rok produkcji: 2002

Ilość stron: 320

Oprawa: Twarda

Waga: 0.79 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×