Teach Yourself PR

,

Teach Yourself PR

,

  • Producent: Arnold Publishers
  • Rok produkcji: 2005
  • ISBN: 9780340886885
  • Ilość stron: 192
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 47,25 PLN
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 47,25 PLN
Nasza cena 0 PLN
Oszczędzasz 2%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

PR is an important part of running any successful business, yet many people are unaware of its potential and therefore unable to exploit it to the full. Teach Yourself Public Relations covers all aspects of the field, including PR campaigns, media liaisons, communicating with your audience, sponsorship, entertainment, crisis management and using PR professionals. Current trends and technologies are also included to ensure that this book is current and relevant to all types of business. Spin, careers in PR and media relations are covered in detail. Topics include: Planning a PR campaign; Media relations; Audience communication; Sponsorship; Entertaining and corporate hospitality; Internal PR; Specialist PR; Evaluating success; Useful addresses and further reading are also included to enable you to take your campaigns in a number of directions.

Szczegóły

Tytuł: Teach Yourself PR

Autor: Angela Murray, A Murray

Producent: Arnold Publishers

ISBN: 9780340886885

Rok produkcji: 2005

Ilość stron: 192

Oprawa: Miękka

Waga: 0.19 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×