How to Get an MBA

How to Get an MBA

  • Producent: Routledge
  • Rok produkcji: 2000
  • ISBN: 9780415228176
  • Ilość stron: 208
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 74,55 PLN
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 74,55 PLN
Nasza cena 0 PLN
Oszczędzasz 2%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

This is a short handbook for either perspective MBA students wanting to know more about what is involved, or students seeking to prepare themselves for the experience to come. The author offers advice on how to get the most out of an MBA programme, the instructors and fellow students. Topics covered include: how to read and prepare a case; how to work in teams; how to design a project; how to carry out a project; how to present written material; how to communicate effectively in classrooms; interaction with instructors and fellow students; how to use libraries and other resources; how to develop and manage personal networks; and how to look for a job at the end of the programme.Introduction 1.Learning How to Learn 2.Doing the Groundwork: Getting Started on the MBA 3.Courses: the First Channel of Knowledge Acquisition 4.Case Studies: Exercises in Management Skills 5.Working in Teams: Creating Value from Synergy 6.Written Communication: Who Write, Wins 7.Working in the Classroom: Managing Presentations and Discussions 8.Research: Generating and Creating Knowledge 9.Projects: Working in the Real World 10.Networking: Creating Value out of Harmony 11.Exchange Programmes 12.Getting a Job: Recruitment During adn After the Programme 13.The MBA and Lifelong Learning 14.Conclusion: Broad Vision, Sharp Focus

Szczegóły

Tytuł: How to Get an MBA

Autor: Morgen Witzel

Producent: Routledge

ISBN: 9780415228176

Rok produkcji: 2000

Ilość stron: 208

Oprawa: Miękka

Waga: 0.25 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×