Sports Journalism

,

Sports Journalism

,

  • Producent: Routledge
  • Rok produkcji: 2007
  • ISBN: 9780415394246
  • Ilość stron: 224
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 177,45 PLN
Nasza cena 168,93 PLN
Oszczędzasz 4%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 177,45 PLN
Nasza cena 168,93 PLN
Oszczędzasz 4%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Sports Journalism is a comprehensive guide to the purpose, principles and practice of this unique profession and is designed to be enjoyed by students of both mainstream and sports specialist journalism. Providing a clear and structured approach to learning about both the craft of sports writing and the practical skills involved in becoming successful at your job, Sports Journalism, offers a comprehensive insiders guide to the business including: key relationships in sports journalism - networking and the Sports Desk print journalism for magazines, tabloids, broadsheets and the internet live action - news, radio and television sports journalism effective research - managing and accessing sources, information, statistics practical skills for managing schedules and meeting deadlines working with sports agents and PR professionals getting the best from press conferences and interviews. Laced with revealing anecdotes from the author's own twenty-five years experience of domestic and international sport journalism, Sports Journalism: A Multimedia Primer is an invaluable student companion. 'I read this book in one sitting, with great enjoyment and I will recommend it strongly to my students. It is a highly personalized primer on sport journalism and reflects the author's passion for life, and for sportswriting, and his encyclopaedic knowledge of sport and its history. It draws on his long and wonderfully varied career as a journalist and is a 'must' read for any first year student on a sport journalism course. It is completed by a series of interviews with some of the best sport writers in the business.' - Steve Redhead, Professor of Sport and Media Cultures, The Chelsea School, Brighton, UK 'Whether it is researching the obscure statistical information on key combatants, filing copy for match reports or writing more considered pieces for magazines or books, this volume provides step-by-step guidelines and plenty of useful anecdotes and insights into how they are all achieved. Indeed, the book serves as an excellent reminder to its current practitioners of who they are writing for and why sport is such a beguiling and fascinating arena in which to work. ' - Dr Richard Haynes, University of Stirling, UK At least modern students have as their holy writ Rob Steens definitive Sports Journalism: A Multimedia Primer... - The Guardian Frank Keating1. The Hardest Job Ever Craved- An Almost Shameless Confession 2. Batting and Balling - A Short History of Sportswriting 3. Whose Agenda is it Anyway? Sports Journalism in the Digital Age 4. The Knowledge 5. Then, in the final minute - The Match Report 6. Breaking the News - The News Story 7. "Hi," Said Muhammad, Aimiably - The Interview 7. Beneath the Mud - The Feature 8. Me, The Jury 10. The Advantage of Distance - Periodicals 11. Live and Exclusive - Broadcasting 12. The Safety Net - Editing and Sub-Editing 13. Views from the Top - Sportswriters on Sportswriting 14. Glossary of Journalistic Terms 15. Further Reading. References. Bibliography

Szczegóły

Tytuł: Sports Journalism

Autor: Rob Steen, R Steen

Producent: Routledge

ISBN: 9780415394246

Rok produkcji: 2007

Ilość stron: 224

Oprawa: Miękka

Waga: 0.41 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×